16 декември 2017
  •  Говорят медиците

Изложба "Моята планета от космоса: Уязвимост и красота" от снимки на ЕКА (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 11 декември 2015 в 17:0632850
Пустиня в Намибия, снимана от сателита Kompsat-2. Снимка: KARI/ESA

Европейската космическа агенция е представи видео, показващо красотата на нашата планета, видяна от космоса.

Специално за откриването на изложбата във парижкия "Дворец на откритието" (Palais de la Découverte) "Моята планета от космоса" е създаден малък филм, в който от различни гледни точки се показва планетата Земя. Френските организатори представят изложбата в сайта на галерията:

"Тази изложба на сателитни снимки предлага на посетителите едно пътуване до най-красивите и най-труднодостъпни места на нашата Земя. Спътниковите снимки разкриват как нашата планета се променя: ледниците се топят, нараства нивото на океаните, тропическите гори изчезват, обработваема земя се превръща в пустиня, урбанизацията се разпространява неконтролируемо."

"Красотата и уязвимостта на Земята е показана чрез зашеметяващи клипове и сателитни снимки", - така се представя видеото на сайта на ЕКА. В клипа може да видят снимки на ледници, гори и вулкани, заснети от европейските сателити, наблюдаващи нашата планета.

Видео към новината