22 октомври 2017
  •  Говорят медиците

НАСА пусна безплатен симулатор за астронавти на МКС и още много софтуер (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 04 март 2017 в 09:0036970

Американската космическа агенция пусна обновен каталог на своя софтуер. Това са предимно тясно специализирани програми за инженери, но има също и нещо за феновете на изследването на космоса - игра - симулатор за астронавти на МКС, съобщи TechCrunch.

В каталога на НАСА за софтуер 2017-2018 има десетки приложения и библиотеки с отворен код. И всички са напълно безплатни.

В каталога има високо специализиран софтуер, който е малко вероятно да може да се използва от човек, който не се занимава с професионално с разработка на космически кораби.

Разбира се, вие ще сте подготвени, може да ви послужи програмата за визуализиране на турбуленция Cart3D, за да решите някои проблеми на динамиката на флуидите.

Но има и приложения, в които феновете ще могат да наблюдават космическото пространство и Земята.

Например има приложение, позволяващо да получавате най-новите сателитни снимки на Земята и HazPop, с което можете да следите природните бедствия на планетата ни.

За тези, които искат да се опитат да открият нова планета, е публикувана програмата SNAP, която симулира траекторията на всеки обект на слънчевата система. И както иронично подхвърля TechCrunch, с нейна помощ можете да се опитате да намерите на планетата Нибиру.

Най-достъпна за широк кръг от потребители е актуализираната игра - симулатор на космическа разходка от МКС, която ще ви позволи да се чувствате като астронавт на МКС, който работи в открития космос. Самата игра е разработена от агенцията през 2010 година.

По време на играта трябва внимателно да разгледате Международната космическа станция, за да откриете и отстраните критични повреди. В същото време е необходимо да се мисли за характеристиките на средата, например, да се следи остатъкът от кислород и се използват само реалните инструменти, които са на разположение на истинските астронавти за ремонт на станцията.

Както отбелязва НАСА, всички мисии в играта са базирани на реални задачи, които е трябвало да извършва и екипажът на МКС. Може да се играе и онлайн, и да се свали на вашия компютър - има версии и за MAC, и за Windows.

Още от : Игри