20 февруари 2018
  •  Говорят медиците

Астронавт на НАСА улови "падаща звезда" от Международната космическа станция (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 11 декември 2017 в 00:0018610

Астронавтът на НАСА Ранди Бресник, който е на борда на Международната космическа станция, засне видеоклип на метеор над хоризонта на западното крайбрежие на Мексико.

Космическата станция, разказва Бресник, която се носи в пространството със скорост 28 100 км/ч по това време, бе на точното място в точното време, за да се получи в кадър тази спираща дъха гледка на сияещия метеор.

Астронавтът на НАСА публикува видеото в туитър.

Метеорът по своята високоскоростна траектория се появява като едно просветване в горния десен ъгъл на едноминутния видеоклип.

Декември обикновено е подходящо време  да се заснемат спиращи дъха гледки на падащи звезди. Следващата седмица метеорните Геминиди ще се стрелкат по нощното небе като максимумът на потока ще бъде в нощта между 13 и 14 декември.

По пътя на Слънцето с Роса