20 август 2019
  •  Говорят медиците

Български учени откриха косми в Странджа, предполагат, че са на "Голямата стъпка"

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 01 април 2015 в 12:0698783
Реконструкция на съществото, населяващо източна Странджа, открито от научния екип на проф. Безмеров.

Намерени са косми от неизвестен бозайник в Странджа, в района на Малко Търново. Биолози от Старозагорския свободен университет предполагат, че са от същество, което може да се окаже местен подвид на "Голямата стъпка".

Находката е дар от пастира Ангел Христанов. Той разказва:

"Идвало е при мен вече няколко пъти вечер и е присядало до огъня да се грее. Голямо, космато, с кръвясали очи. Гледа ме и чака да му дам нещо за  ядене. Ама аз - какво - с тая пенсия... Викам му - къш, а то се зъби. Вчера замахнах с кривака и закачих малко косми."

Изследователският екип, воден от професор Безмеров проучи не само ДНК пробата от материала, но и следата в пепелта, оставена от странното същество, показана от местния човек. Резултатите от генетичното изследване скоро ще бъдат публикувани в научното списание 9.

Както показват данните, има 33% съвпадение в ДНК последователностите с аналогичен материал, намерен в Хималаите и 54% съвпадение с ендемитен вид лалугер, населяващ високите Анди.

Новият вид е наречен Homo Bigbottomus, заради отпечатъка, който е оставил в пепелта край огнището на местния овчар Ангел Христанов.

"Това е нов пробив за българските учени, които въоръжени с най-авангардните научни инструменти, но нищо не отстъпват на западните и източните си колеги"- заяви проф. Безмеров.

Етикети:хумор

Val 01.04 2015 в 14:36 3
Честит и на вас!
Поп Дръвчо 01.04 2015 в 13:52 2
Добре ще е такива статии да имаме само на 1 април.
Коцето 01.04 2015 в 12:42 1
Майтап, майтап, ма докато се усетите, новината ще обиколи новинарските сайтове. :)
"Викам му къш, а то се зъби.".:)) Свежарски изглежда Homo Bigbottomus Bulgaricus.