Една среща с Тео: "Формиране на силов интелект"

Наука ОFFNews Последна промяна на 26 април 2017 в 15:00 11071 1

Теодосий Теодосиев, Тео, най-успешният преподавател по физика в България, ще бъде на гости на кръжока по астрономия към СУ "Св. Климент Охридски".

На 27 април, четвъртък, учителят, който даде път на поколение способни български физици, ще разкаже за методиката, която самият той е разработил - "Формирането на силов интелект".

Срещата ще се проведе в 19:30 в зала А205 или А207 във Физическия факултет на Софийския Университет на бул."Джеймс Баучър", 5.

Повече информация може да намерите на фейсбук страницата на събитието.

Теодосий Теодосиев е преподавател по физика повече от 40 години. От неговата школа в Казанлък постоянно излизат медалисти от национални и международни състезания и олимпиади по физика, а учениците му имат най-високите постижения и професионална реализация. От носител на орден “Св. св. Кирил и Методий” I степен до Мъж на годината за 2014 г., Теодосий остава верен на себе си и каузата да учи децата, както на физика и математика, така и на любопитство към света, вяра и свобода.

Тео привлича интереса на част от учениците към физиката с различния си подход в последствие еволюирал до “Методика за формиране на силов интелект”. Неговият метод бързо доказва своята ефективност, след като няколко души от първия му отбор са класирани на международна олимпиада по физика в Чехословакия, откъдето ученик на Тео се завръща със златен медал.

В края на 2014 г. школата на Теодосий Теодосиев вече е произвела 19 абсолютни първенци на националните олимпиади по физика, 8 златни медала от международни олимпиади по физика (от общо 12 за България), над 50 участници в международните олимпиади по физика само за последните 12 години, както и неизброими участия в международни състезания и олимпиади по физика.

В школата си Теодосий Теодосиев не ръководи само теоретични занятия. Той събира и предоставя за ползване от възпитаниците си физична литература, поддържа огромна база от теоретични задачи и се опитва да поддържа и развива база за експериментални задачи и занятия.