16 декември 2019
  •  Говорят медиците

Европейска нощ на учените 2018: Вечер на талантите на учените

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 28 септември 2018 в 16:4310330

Заповядайте днес от 19 ч. в Аулата на СУ, където ще се проведе Вечерта на талантите на учените с авторски изпълнения на учени в рими и ноти.

По време на събитието доц. Цвета Тодорова ще ни разкаже за първостроителите на нашата Алма Матер, доц. Евгения Сендова ще представи 120-годишната история на Физико-математическото дружество в рими и снимки, а младите учени – възпитаници на Софийския университет, д-р Виктория Атанасова, д-р Стефан Каратодоров и д-р Кирилка Младенова, ще ни разкажат накратко за своите изследвания.

Ще бъдат представени и сборникът с поезия на учени „Стъпки 9“, както и последната стихосбирка на физичката доц. д-р  Елена Кашчиева.

В сайта на проекта Европейска нощ на учените 2018 – K-TRIO - в секция "Публикации" може да се изтегли сборника с поезия на учените "Стъпки 9", в. „Homo Sciens“, в който има портрети на видни учени от Софийския университет, както и брошурата „Лица в науката“ за големите имена от нашата Алма Матер.

От всичките издания ще има свободно и книжен вариант, но в ограничени количества.

Цялата програма на събитията в Софийския университет и в БАН може да се изтегли също от сайта на проекта.