18 август 2018
  •  Говорят медиците

Галактическият заговор срещу Земята

Защо странните сигнали никога не са наистина от извънземни

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 02 септември 2016 в 13:13135071

Защо всички потенциални сигнали и следи от извънземни се оказват фалшиви? Защото има заговор!

Тази седмица докладът за силен радиосигнал, регистриран от руски астрономи, наблюдавайки далечната звезда HD 164595, отново развълнува интернет. Сега вече е потвърдено, че е от наземен източник.

Инцидентът е последният от безкраен низ от потенциални открития на извънземни, включително Проксима б, звездата KIC 8462852 (Таби) и Деветата планета, които възродиха толкова интереса към SETI, колкото не бе виждан от бурните дни на уфологията, филма "Контакт" и "Досиетата X" през 1990-те.

Шотландският физик Дънкан Форган от Университета на Сейнт Андрюс представи аргументите си, че по-напредналите цивилизации в Млечния път са се наговорили, един вид има галактически заговор, да игнорират Земята, разказва New Scientist.

Проучването на тази тема е публикувано в сайта arXiv.org

Изследването е мотивирано от желанието да се докаже едно от възможните решения на парадокса на Ферми, което е, че би трябвало вече да сме видели извънземни, ако съществуват. Едно от решенията на този парадокс е наличието на галактически заговор на развитите цивилизации, предложен от австралийския учен Роналд Брейсуел.

Изчисленията на Форган показват, че няма един единствен "Галактически клуб", а в галактиката има множество галактически клики, не е свързани с една от друга и отдалечени на огромни разстояния. За да влезе в общността потенциалният член трябва да се развива в продължение на 250 хиляди години. Историята на човешкия род е около 200 000 години. Не ни достигат 50 000 години, т.е. не сме се развили достатъчно, за да можем да комуникираме с други цивилизации.

Огромните мащаби на Вселената не се простират само в космоса. Изминали са 14 милиарда години от началото на Вселената, но ние, земляните станахме способни на междузвездна комуникация едва в последните сто години и не се знае още колко време ще бъдем тук. Ако извънземните също комуникират само за такъв кратък период от време, може да ги пропуснем.

"За да съществува в Млечния път единствен "Галактически клуб", историята на съставящите я цивилизации трябва да е няколко милиона години. В този случай, нивото на развитие на земляните е твърде незначително, за да им позволи да разберат за другите светове", - пише изследователят.

Психиатрите са в дълг към човечествата във всички галактики.