17 октомври 2017
  •  Говорят медиците

Гледайте на живо: Пресконференцията на НАСА за откриването на нови екзопланети

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 21 февруари 2017 в 07:0083118
Снимка: NASA

НАСА ще проведе пресконференция в 20:00 българско време (13:00 EST) в сряда, 22 февруари, за да представи нови открития на планети, които обикалят около звезди, различни от нашето слънце, известни като екзопланети, съобщи сайтът на агенцията.

Събитието ще се излъчва на живо по NASA TV и на интернет страницата на агенцията. Може да я наблюдавате и тук.

Не се дават подробности за констатациите, които ще бъдат изнесени, според забраната, наложена от списание Nature до началото на пресконференцията.

Всеки може да задава въпроси по време на брифинга в Twitter, използвайки хаштаг #askNASA.

Участниците в пресконференцията са:

• · Thomas Zurbuchen от централата на НАСА във Вашингтон
  • · Michael Gillon, астроном от университета в Лиеж в Белгия
  • · Sean Carey, ръководител на Научния Център на телескопа Спитцър (Spitzer Science Center) на НАСА в Caltech/IP АС
  • · Nikole Lewis, астроном в Научноизследователския Институт за космически телескопи в Балтимор
  • · Sara Seager, професор по планетарни науки и физика в Масачузетския технологичен институт, Кеймбридж

След брифинга в 15:00 EST (22:00 българско време) учени ще бъдат на разположение в Reddit AMA (Ask Me Anything), за да отговарят на въпроси.

Сега обаче остава друг важен въпрос, колко човека още ще открият скритата тайна сила, която се крие в сърцето им :D Колко повече хора ще разберат кои са в действителност осъществявайки връзката, еволюирайки над призмите и триизмерните вярвания, модели и убеждения на егото и ума. Колко повече хора ще се променят към по-добро, ще разберат, че света днес е напълно глупав и безсмислен и той пак води до самоунищожение, до негативна реалност за преживяване, до негативни последствия предвид механиката на работа на тази вселена :D
От гледната точка, от която виждам цялата картина, от гледната точка на пробудено съзнание, от гледната точка на душата, извън времето и пространството, но паралелно в него, където не осъзнавам само измерението, в което има конкретно физическо преживяване в този момент. Ама явно още е рано да разбирате такива като мен, всичко ще си дойде на мястото, поне най-голямата глупост, която човека можеше да направи е предотвратена и вече сме в алтернативна времева линия, говоря за ядрено самоунищожение, което едни други хора от една паралелна Земя са допуснали и не са останали мн доволни.
Snoopoff
22.02 2017 в 22:03 6
А ти от каква гледна точка го осъзнаваш?
Имам предвид това което предстои като промени можеше да знаете за какво става въпрос, ама вие предпочитате да си го преживеете от човешката гледна точка от която осъзнавате света в момента.
Можеше да го знаете и преди това, ама на вас ви е по-интересно да играете играта.
Е да, като го кажат, вие вече ще знаете.
Ехххх , пропадна изненадата , thehappyroger ги разкри ! :D
Ще кажат, че има живот извън земята, макар и под формата на микроорганизми засега, както и че живота на силициева основа е възможен, след 20 до 50 години ще разберат, че живота е възможен и извън физическата реалност и има изобилие от него в Космоса вибриращ на честотите на други измерения.