20 септември 2020

Ярко небесно тяло прелетя над територията на Япония (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 24 август 2020 в 11:30 55100
Неизвестно ярко небесно тяло лети над територията на Япония. Кредит: mainichi

На 21 август жителите на Токио и други населени места в района Канто виждат в небето неизвестен светещ обект.

Обектът е забелязан в петък в 22:30 местно време. Експертите все още не знаят какво е - според една версия обектът е фрагмент от астероид.

Нещо подобно е видяно на 2 юли в префектура Чиба. А през 2017 г. над японските острови прелита „огнена топка“, която според изследователи представлява фрагмент от астероид, изгорял в атмосферата на планетата.

Преди няколко дни член на експедицията на Международната космическа станция ISS-62/63, космонавтът Иван Вагнер, публикува в Twitter видео, на което се виждат светещи точки с неизвестен произход в небето на Южното полукълбо.

Това отново даде основание да се говори за хипотетичното извънземно присъствие, но специалистите предложиха „по-скучна“ версия. Според тях това не са нищо повече от сателитите Starlink, изстреляни от SpaceX.