25 септември 2017
  •  Говорят медиците

Юпитер представи географията си в осмия подход на Juno

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 12 септември 2017 в 08:099920

НАСА показа серия от засилено-цветни изображения на Юпитер отблизо по време на осмото прелитане на космическия кораб на НАСА Juno над планетата газов гигант.

Последователно, от ляво на дясно, изображенията са заснети от инструмента на кораба JunoCam на 01 септември 2017 г.

Заснемането е започнало от 23:03 до 23:11 GMT.

Интересните области са "Зона Далмация / Окото на Один ", " Тъмното око / STB Призрачен източен край", "Най-студеното място на Юпитер" и " Renslow / Ураганът Рейчъл" .

Крайният образ на поредицата в дясно показва южния полюс на Юпитер. В момента, когато са направени снимките космическият кораб е между 12 143 до 22 908 километра над облачните върхове на планетата.

Основна научна цел на Juno е да опознае структурата на Юпитер. Това ще позволи да се научи повече за процесите на образуване на газовите гигантски планети в Слънчевата и в другите планетни системи.