11 декември 2019
  •  Говорят медиците

Институтът за космически изследвания и технологии отваря врати за изкушените от космоса

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 14 ноември 2019 в 13:085840
Снимка: ИКИТ - БАН

Институтът за космически изследвания и технологии на БАН (ИКИТ-БАН) организира Ден на отворените врати на 15 ноември, петък, от 10:30 часа.

По случай 50-годишнината от създаването на института ще бъдат отворени за посетители лабораториите и тренажора в сградата. Директорът на ИКИТ-БАН проф. д-р Румен Недков ще открие програмата с кратко представяне на дейността на учените в института. Проф. Цветан Дачев ще изнесе презентация на тема „Българската следа в изследването на възможността за космическа мисия до МАРС“.

Най-новите идеи за дистанционното изследване на Земята от космоса ще представи доц. Георги Желев, а д-р Росен Флоров ще говори за българските космически храни. За гостите на института са предвидени още демонстрация на възможностите на дронове и дегустация на космическа храна.

Институтът за космически изследвания и технологии на БАН се намира на адрес ул. "Акад. Георги Бончев", бл. 1.