01 април 2020

Къде в България най-много се говори за наука

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 23 октомври 2015 в 09:0420870

Форумът nauka.bg обединява най-голямата и най-активна общност в българското интернет пространство, която говори за наука.

Форумът nauka.bg със своите близо 14 хиляди теми и над 300 хиляди поста е поле за изява и място за коментари за над 12 000 потребители.

Разглеждат се теми от областта на историята (обща, българска, военна и др.), естествени науки - науки за земята, археогенетика, биология, математика, химия, физика, космически науки, а също и социални науки (икономика, философия, психология и логика, етика и право, езикознание), дори теология, култура и изкуство.

Проектът „Българска наука”, включващ развитието и поддържането на форума и издаването на едно от най-популярните научни списания „Българска наука”, се реализира от сдружение „Форум наука“ изцяло с доброволен труд.

Списанието, което достига до над 100,000 читатели всеки месец, се разпространява безплатно в интернет, защото създателите му смятат, че знанието трябва да е достъпно за всички.

Сдружение „Форум наука“ е член на най-голямата организация за популяризиране на науката в света ECSITE.

Но поради финансови причини форумът бе принуден да прекъсне, а това може да стане отново, ако не успее да си плати хостинга за следващата година. Нужни са 930 лв, които да се заплатят до края на ноември. Който желае, може да помогне на следната банкова сметка:

Банка: Обединена Българска Банка
IBAN: BG86UBBS80021047720930
BIC: UBBSBGSF
Сдружение "Форум Наука" - за Българска Наука

Или от тук: http://goo.gl/7Gu45T

На всеки дарител ще бъде изпратен отчет за постъпилите и изразходвани средства. Ако дарителят желае, името му ще бъде публикувано в знак на благодарност.