24 април 2017
  •  Говорят медиците

Маймуна се опитва да прави секс с елен (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 11 януари 2017 в 14:3091811
Скрийншот от видеото.

Учени са уловили как мъжки японски макак се опитва да прави секс не с един, а с няколко петнисти елена (Cervus nippon), съобщава IFLScience.com.

На заснетото видео може да се види как маймуна, объркана (или не), подскача на гърба на елена - един рядък пример за междувидово чифтосване.

Междувидовата чифтосване е наблюдавано при животни в дивата природа, но и такива в плен.

Проучването е публикувано в списание Primates и е едва второто подобно проучване, свързано със сексуалното поведение между животни от различни видове. Другото проучване обхваща антарктическа морска котка, която тормози сексуално кралски пингвини, а след това да ги изяде.

Изследователи имат обяснение за необичайно поведение: липсата на женски макаци. Индивид принадлежи към група самци, които нямат харем, така че тази идея има повече или по-малко обяснение. Възможно е мъжкият да се учи как да се чифтосва.

Ако сте любопитни и вие - вижте видеото:

Елена обаче няма нищо против!