17 декември 2017
  •  Говорят медиците

Математиците измислиха как да надхитрят букмейкърите

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 17 октомври 2017 в 11:2464590
Снимка: 12xbetting

Учени от Япония и Бразилия предложиха нов алгоритъм, който ще ви позволи да отгатнете оптималния залог на футболен мач.

Изследването е публикувано портала за препринти ArXiv.

Авторите са проучили резултатите от около половин милион футболни мача за десет години и ставките направени от 32 букмейкъри. За всяка игра те залагат на залог, който може да даде повече приходи от средните ставки на букмейкърите. Учените са се опитали да извлекат оптималното "разстояние" от средния сценарий, което би спечелило максимален брой игри.

Учените са тествали своя алгоритъм със симулация и са реализирали печалба от 3,5%, докато случайните залози дават загуба от 3,32%. След това използват системата на практика за залагания за бъдещи футболни мачове. Те залагат 50 долара около 30 пъти седмично в продължение на пет месеца. Печалбата им е 957.50 долара или 8.5%. Част от тях отиват за плащане на услугата да наблюдават залозите в реално време.

"Бяхме във възторг, но не можем да не ви предупредим, че трябва за това е нужно много време", - предупреждава един от авторите, Лизандро Кауниц (Lisandro Kaunitz) от Университета в Токио.

Учените използват математика и въпреки че методът може да се сметне за нечестен, той все пак не е пряко забранен. Въпреки това, авторите на алгоритъма ограничават възможностите за залагания, когато започнат да се случват забележими резултати.

25 декември 2017 в 00:0010186