22 юли 2019
  •  Говорят медиците

Международната космическа станция вече ще е достъпна за туристи, обяви НАСА

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 10 юни 2019 в 12:068970
Кредит: NASA

Наскоро НАСА обяви, че обикновени граждани, които не са астронавти, официално ще имат достъп на борда на Международната космическа станция (МКС).

Билетите очаквано няма да са евтини. Частните компании ще трябва да плащат по около 35 000 щатски долара на нощ, за да използват базата на станцията и тук не са включени разходите за транспорта към и от нея.

Според съобщението на НАСА "иновациите и находчивостта на щатската индустрия може да ускори развитието на икономиката в орбитата на Земята".

В станцията продължават изследванията и тестовете, които да помогнат на НАСА да осъществи плана си да изпрати нови астронавти на Луната до 2024г. На Международната космическа станция се провеждат важни научни изследвания от 18 години и работата продължава.

НАСА ще разреши провеждането на търговска и дори рекламна дейност, но заинтересованите компании ще трябва да докажат, че наистина се нуждаят от средата на микрогравитация "за да е възможна разработката и производството на търговски продукти".

Компанията Bigelow Aerospace от Лас Вегас вече планира да използва ракетите на SpaceX, за да изпраща до четирима космически туристи едновременно към МКС.

Това няма да са първите индивидуални посещения на Международната космическа станция. Вече седем души са посещавали МКС, според статията на The New York Times, в пътувания организирани от Русия.

Източник: The Futurism - NASA IS OFFICIALLY OPENING THE SPACE STATION TO TOURISTS