07 октомври 2022

Невероятно красива снимка на Земята получи НАСА

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 21 юли 2015 в 12:36 34080
Снимка: NASA

Снимка с уникалното качество на Земята са получили в НАСА с помощта на космическия сателит Deep Space, който наблюдава климата на нашата планета. Снимката е направена от разстояние един и половина милиона километра - около четири пъти разстоянието до Луната.

Цветната висококачествена снимка на Земята е създадена с помощта на специална камера Polychromatic Imaging Camera (EPIC) чрез комбиниране на няколко изображения и различни филтри, съобщава сайтът на НАСА.

Изображението е направено на 6 юли 2015 и показва Северна и Централна Америка. Централните области в тюркоаз са плитки морета около островите в Карибско море. Това изображение на Земята показва ефектите от слънчевата светлина, разсеяна от въздушните молекули, които дават на изображението характерния синкав оттенък.

Според учените, тези снимки ще помогнат по-добре да се разберат климатичните промени на нашата планета.