25 септември 2017
  •  Говорят медиците

Огромният фотоархив на НАСА вече може да бъде открит на едно място (галерия)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 09 май 2017 в 15:3443030

Най-добрите уолпейпъри и скрийнсейвъри вече могат да бъдат намерени на едно място - сред хилядите снимки и изображение, направени от специалистите на НАСА.

Те станаха достъпни след като космическата агенция обнови интернет-страницата си за фотоси.

Като за правителствена организация, която се опитва да отведе човечеството към космическата ера, уеб-дизайнът на НАСА не винаги е бил в крак с времето. Новата актуализация обаче събира базите данни от десетте полеви центъра на НАСА от създадането й през 1958 г.

Търсачката вече може да намира точно определена снимка - от кацането на Луната до последните фотоси на Титан, като предлага и опция да се уточни предварително дали да се търси в архивите на космическия център "Кенеди" или в тези на лабораторията Jet Propulsion Lab, например.

Могат да се открият невероятни космически фотографии и художествени интерпретации на звездни феномени. Някои от най-интересните кадри обаче са на хората и машините, които съставляват самата НАСА.

От сайтът Creators, правят експеримент какво ще се появи при търсене на думата "НЛО". Единственият резултат е снимка на руския космонавт Генадий Падалка, който поради липсата на гравитация е с щръкнала коса и затова оприличаван на извънземно.

Снимка: НАСА

Сред останалите снимки могат да се открият автомобилни състезатели, формиране на кристали при микрогравитация, луна, която изглежда като Звездата на смъртта от "Междузвездни войни", роботизиран астронавт, експерименти HoloLens и един инцидент от 1973 г., когато екипът на Skylab оставя фалшив труп, който следващите астронавти да открият при пристигането си.

Снимка: НАСА

Актуализираният сайт предлага още богатство от невероятни фотоси на мъглявини, свръхнови, звездни системи, галактики и т.н. Вижте някои от големите фаворити, които могат да бъдат открити там, в нашата галерия.