20 ноември 2019
  •  Говорят медиците

Пчелар успя да накара пчелите си да правят мед от канабис

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 28 февруари 2016 в 13:585703014
Снимка: dinafem.org

Френски пчелар, самият той употребяващ канабис за лечение от много ранна възраст, е прекарал години в проучване как да съчетае качествата на растението и насекомите, на които е посветил живота си.

Резултатът е  "канамед" (cannahoney), мед от канабис, съобщава dinafem.org

Нарича себе си с ника Nicolas Trainerbees (Никола - треньор на пчели) и има 4300 Facebook последователи и още 700 в Instagram. Той твърди, макар и без да разкрива тактиката си, че е обучил своите пчели така, че те да се държат както пожелае.

"Аз съм обучил пчелите си да правят някои неща, като например да събират мед от плодове, вместо да използват цветя". Освен с пчели, работи с тарантули, гущери и мравки, защото, както обяснява Никола, "обича природата от дете". Това го подтиква да научава повече за света на животните, биологията, ентомология, да изучава всички видове растения и всичко, свързано със света на пчелите.

От известно време сега Никола работи с пчели, които произвеждат "канамед" - cannahoney, име, което е решил да даде на особения вид мед от канабис. Пчеларят твърди, че не е създал мед ", а по-скоро техника, начин да обучи пчелите да събират смолата и да я използват в кошера". Крайното вещество е единствената работа на малките насекоми.

"Всичко, което минава през тялото на пчелата се подобрява", разказва Никола, имайки предвид, че как техните ензими преработват нектара в мед. Нектарът, получен от цветовете върба, топола и други дървета се превръща в прополис, който има антисептични, антибиотични, противогъбични, антибактериални и други лечебни свойства. "Така че, ако пчелата вземе от смолата на канабиса, също би се получило нещо много полезно", коментира той.

Канабисът не е типично растение за получаване на мед и мнозина са смятали, че е невъзможно да се принудят пчелите сами да събират този специален цветен прашец.

Защо един пчелар решава да накара пчелите си да събират нектар от канабис? Поради лични причини. Никола на 7-годишна възраст е определен като хиперактивен и е изхвърлен от образователната система като "неподходящ". В ранна възраст, преди да навърши 10 години, открива, че растението му помага да тушира проблема си.

Канамедът обикновено има "доста цветен" аромат и цвят, който леко се променя в зависимост от сортовете и обикновено варира от светло зелено до бяло или жълто. Субстанцията "не се пуши, тя се поглъща и е добре за здравето", обяснява създателят й.

Преди да получи първите си резултати, някои хора са изказвали опасения, че канабисът е вреден за пчелите. Никола е напълно убеден, че не е така, но изчаква две години, докато проектът докаже, че растенията не са имали отрицателно въздействие върху насекомите. "Пчелите, които произвеждат "канамеда" не са засегнати от канабиноидите, защото пчелите не разполагат със система, с която да ги усвояват", обяснява той.

Dimitar Georgiev 03.03 2016 в 11:11 14
toq - До Ники kade jivee be v gorata ili v nqkoq peshtera ,ne bil chuval che kanabisa ubiva rakovi kletki,emi kak da chuesh be kriomanionec kato jiveesh v becha bez tok,voda,televiziq.Vzemi malko pocheti ako moje6 ako nemojesh gledai televiziq i taka inache shte si umresh taka prost glupender takav.Lekari ot cql svqt tvardqt che kanabisa lekuva raka i masovo darjavi v cql svqt legalizirat upotrebata na medicinska marihuana.Data otvorq malko na nqkoi raboti prostako prost.
Сторм 02.03 2016 в 11:16 13
Легализация !!!
Насича 01.03 2016 в 22:34 12
Крокодилът е много назад с информацията...както и всички от неговото поколение ! Но така е от тези медий така става...по между другото точно когато са се образували медийте е забранен канабиса !!!
До Ники 01.03 2016 в 17:27 11
До сега не бях чувал, че канабиса убивал раковите клетки. Струва ми се, че това са пълни глупости. Употребата на медицинска марихуана е позволена при онкоболни, които са претърпяли химио терапия. Един от страничните ефекти на химиотерапията е гаденето и слаб апетит. Именно за тези странични ефекти препоръчват марихуана на онкоболни, не защото ги лекува..
Иван 01.03 2016 в 14:30 10
Не кради, държавата не обича конкуренцията!!!
Танг 29.02 2016 в 22:48 9
Интересно, познавам докторантка на Джон Неш, която така и не спря да употребява. Крокодиле, дай ни малко материал за размисъл на желираните мозъци, ако обичаш. По възможност peer-reviewed article, а не празни приказки.
Хахаха 29.02 2016 в 14:27 8
Крокодил ???

Докажи си тезата дебил прост.

Как по точно марихуаната уврежда мозъка???

Е от такива широки специалисти, като теб фармацевтичните компании ще ни тровят до гроб.

Марихуаната уврежда единствени и единствено белите дробове, когато се приема под формата на пушене по простата причина, че съдържа катрани.
За това се изобретяват алтернативни начини за приемане и употреба.

Но докато има е такива динозаври на пеницилина, като теб няма как да има технологично развитие в медицината.
Крокодил 29.02 2016 в 11:42 7

Този коментар е скрит заради отрицателен рейтинг
Ако все пак желаете да го видите, натиснете тук

н.о. 29.02 2016 в 10:29 6
И във Франция не е разрешено отглеждането на марихуана. Затова човекът е със псевдоним.
ники 29.02 2016 в 10:28 5