13 август 2020

Поздрав от Международната космическа станция (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 25 декември 2016 в 11:18 62200

Космическият екипаж празнува празниците на борда на орбиталната лаборатория. НАСА публикува видеопоздрава на Експедиция 50 на МКС.

От борда на Международната космическа станция, командирът Шейн Кимбро (Shane Kimbrough) и Пеги Уитсън (Peggy Whitson) на НАСА и Тома Песке (Thomas Pesquet) от Европейската космическа агенция споделиха своите мисли за това, какво е да бъдеш в космоса по време на празниците и как планират да празнуват Коледа и Нова година в съобщение, записано на 12 декември.

Екипажът на експедиция 49/50 ще напусне МКС и ще се върне на Земята през февруари. Уитсън бе първата жена, която командва космическата станция два пъти. През 2007 г. тя бе първата жена, която някога е била командир на космическата станция..