06 декември 2019
  •  Говорят медиците

Представление за неуспешния полет на космическия кораб "Союз-1" през 1967г.(видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 19 януари 2016 в 12:1139251

Първият трагичен инцидент в историята, при който загива руският космонавт Владимир Комаров, ще бъде пресъздаден от арт-проекта "Космонавт" на 21 януари.

Представлението ще се състои в "Червената къща", на 21 януари, четвъртък, от 19:30.

"Космонавт" е мултижанров проект, реализиран със средствата на движенческия и предметния театър, звуковата инсталация и радиотеатъра. Участват петима независими артисти в областта на съвременните изпълнителски изкуства: режисура (Анна Данкова), драматургия (ghostdog), танц и пърформънс (Ива Свещарова), визуални изкуства (Станимир Генов) и музика (ПИСТАМАШИНА).

Представлението пресъздава неуспешния полет на космическия кораб "Союз-1" през 1967г., по време на който руският космонавт Владимир Комаров умира. Владимир Комаров е съветски военен пилот, инженер и космонавт. Един от най-опитните и квалифицирани членове на първата група съветски космонавти. Той е първият човек, летял в космоса два пъти, а също така и първият загинал по време на космически полет.

Валентина Комарова е съпруга на Владимир.

Повече информация - на фейсбук страницата на събитието.

Рейтинг :
05.04 2016 в 11:41 1
Доколкото знам ги е напсувал жеското и кораба и ракетите, конструкторите им, както и комунискическата им партия и цялото им политбюро.