14 декември 2019
  •  Говорят медиците

Създаден е специален видеоканал по зоология

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 11 август 2016 в 17:4421370

Екип от учени и еколози създадоха BulgarianZoologyChannel, който ще популяризира научнопопулярно видеосъдържание на тема зоология. Целта е повече хора да имат достъп до интересни и образователни материали, свързани с животинския свят. Съдържанието може да се използва в медиите и социалните мрежи с информативна и обучителна цел, като качеството е гарантирано чрез подбор и редакция на материалите от научен екип.

В момента BulgarianZoologyChannel използва YouTube и в него могат да бъдат гледани три филма от 2016г., посветени на земноводни и влечуги в България. Интересен факт е, че известният български актьор Николай Урумов е режисирал два от тях. Става въпрос за сериите „Тайнствените непознати“, посветени съответно на земноводните и на влечугите, населяващи Северозападна България.

Амбицията на създателите на BulgarianZoologyChannel е ежеседмично съдържанието да бъде обогатявано - ще бъдат добавяни както филми и материали за биоразнообразието в България, така и оригинални интервюта и видеа със зоолози от различни точки на света.

Посетете видеоканала BulgarianZoologyChannel