23 февруари 2019
  •  Говорят медиците

След 141 дни в космоса екипажът на МКС успешно се прибра на Земята (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 11 декември 2015 в 18:0018470

Олег Кононенко (Роскосмос), Чел Линдгрен (NASA) и Кимия Юи (JAXA) след 141 денонощия и повече от 50 научни експеримента на Международната космическа станция се върнаха на Земята.

Основният екипаж на 44/45 експедиция на МКС бе евакуиран от спускаемия апарат на кораба "Союз ТМА-17М".

И тримата космонавти са в добро здравословно състояние, съобщи представител на руския Център на управление на полетите пред РИА Новости

"Самочувствието на екипажа е нормално. Върналите се на Земята космически пътешественици ще бъдат прегледани от лекари, след което Олег Кононенко ще отлети за Звездното градче, Чел Линдгрен ще лети към САЩ, а Кимия Юи - в Япония", - е казал представител на Роскосмос.

Новият екипаж Юрий Маленченко (Роскосмос), Тимоти Копра (NASA) и Тимоти Пик (ЕSA) ще долети на МКС на 15 декември.

Етикети:космосМКС