15 ноември 2018
Категории
  •  Космос
  •  Физика
  •  Науки за земята
  •  Биология
  •  Медицина
  •  Говорят медиците
  •  Математика
  •  Научни дискусии
  •  Разни
FACEBOOK

Софийският университет вече работи с бизнеса по практически казуси

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 17 април 2018 в 12:1119420

Софийският университет „Св. Климент Охридски“ вече работи с компании по представянето на практически казуси от реалната бизнес среда. За целта е създадена съвместна програма на Cargill България със Стопанския факултет на университета. Компанията се включва в избрани лекции във факултета с представяне на практически казуси. Създадена е творческа стая на Cargill във факултета, където студентите вече могат да работят и учат заедно в академична и същевременно неформална атмосфера. Помещението се намира на етаж 5 на факултета, където е библиотеката и доскоро това е бил най-непосещаваният етаж, твърди деканът на Стопанския факултет доц. д-р Теодор Седларски. Сега вече е най-оживеното място и дори студенти стоят до 22 часа вечер. Идеята идва от самите студенти, които са се свързали с международния гигант. Cargill е осигурил финансирането и оборудването. Стаята наподобява на нашумелите по цял свят Google office, където има безжичен интернет и можеш да си дойдеш с лаптопа, и да си работиш.

"Хванахме пулса. С този проект се отваряме към връзката университет - бизнес - студенти", гордее се доц. д-р Теодор Седларски. Според него най-доволни са студентите, защото получават реални задачи и казуси от бизнеса. След това могат да бъдат наети от компанията. Наскоро от Cargill са изпратили лектори, които са показали практики в счетоводството при годишното приключване на фирмите. Отделно те ще подават казус към студентите, по който работи техен екип в подобна стая. Връзката е виртуална с онлайн камери, по които се виждат, коментират и решават задачата. Именно това е начинът да подготвяме практически студентите, а бизнесът да си набира кадри, подчерта Седларски. И трите страни ще сме доволни, допълни той.

Наскоро Cargill представи пред студенти и Центъра за споделени бизнес услуги в София (Cargill Business Services Sofia). „Търсим нови модели за комуникация с младите хора“, сподели Методи Георгиев, изпълнителен директор на Cargill България. „Ние можем да им предоставим една много стимулираща среда за развитие. Основна ценност на нашата компания, както в България, така и по света, са хората. Именно техните познания и умения са източник на добавена стойност. Затова следваме дългосрочна политика, помагайки им активно да израснат в една мултикултурна и мотивираща среда“, допълни още той.

Центърът за споделени услуги на Cargill в София беше отличен с първа награда в последното издание на наградите на Българската аутсорсинг асоциация. Създаден през 2014 година, днес в него работят близо 900 професионалисти. На повече от 15 езика те управляват международните бизнес процеси на Cargill и предлагат широко портфолио от висококачествени услуги с добавена стойност за бизнеса на компанията в Европа, Средния Изток и Африка в сферата на финансите, транспорта и логистиката, стратегическото снабдяване и доставки, както и управлението на човешки ресурси.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в OffNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.