25 юни 2017
  •  Говорят медиците

SpaceX на Илън Мъск стартира шпионски спътник​ (видео)

Това е първият старт на военен сателит за компанията SpaceX. Подробностите​ за мисията са класифицирана информация.

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 01 май 2017 в 23:1317381

Ракетата носител Falcon 9 на компанията SpaceX на Илън Мъск изведе в орбита спътник, предназначен за военни и космически изследвания на САЩ, съобщи The Verge.

След това първата степен на ракетата се приземи перфектно на площадката на Военновъздушните сили на САЩ в Кейп Канаверал, Флорида.

Първоначално стартът бе насрочен за 30 април, но поради липса на един от датчиците, е преместен за 1 май.

За компанията това е първият старт на военен сателит. Подробностите​ за мисията са класифицирана информация. Поради това нямаше много снимки на ракетата в космоса. Но вместо това имаше множество кадри под различни ъгли на ракетата Falcon 9 по време на спускането й обратно на Земята.

Основателят на SpaceX Мъск заяви, че стартът е бил усложнен заради силните​ пориви на вятъра​.

NASA да не са я закрили? Боклуци.