28 май 2018
  •  Говорят медиците
Какво чувате, когато слушате аудиоклипа Яни/Лоръл?
Яни
Лоръл
Нито Лоръл, нито Яни
И двете!
резултати

SpaceX стартира и приземи вече използвана ракета отново (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 15 декември 2017 в 20:0317630
Снимка: NASA

SpaceX стартира и приземи вече използвана ракета днес (15 декември), извършвайки още един полет в мисия по поръчка на НАСА.

Така компанията направи голяма крачка до целта си за пълна повторна употреба на ракети и космически кораби.

Двустепенната ракета на SpaceX Falcon 9 излетя днес в 10:36 ч EST (17:36 българско време) от Кейп Канаверал, Флорида, изпращайки роботизираната капсула Dragon. Тя ще извърши доставка на товари до Международната космическа станция (МКС), които включват и коледни подаръци за екипажа на станцията.

По-малко от 10 минути след излитането днес, първата степен на Falcon 9 се върна в целевата зона 1, съоръжение SpaceX в Кейп Канаверал. За SpaceX това 20-тото приземяване на първата степен по време на орбиталните полети и за четвърти път приземи повторно употребявана ракета.