10 декември 2019
  •  Говорят медиците

Търсят извънземни в стратосферата над Македония

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 26 май 2015 в 15:4425870
Кметът Славчо Чадиев и Милтън Уейнрайт. Снимка: Канал 5

Кметът Славчо Чадиев проведе днес в сградата на Община Велес работна среща с Милтън Уейнрайт (Milton Wainwright), британски микробиолог, известен с изследванията си, че извънземен живот може да се намери в стратосферата.

Македонският Канал 5 съобщава:

Изследванията на Милтън Уейнрайт напоследък са съсредоточени в стратосферата над територията на Република Македония. Заедно с македонски учени от Славянския университет скоро ще направят и първия експеримент с извеждане на тестов балон на височина от 30 000 до 40 000 метра, който ще събере микроорганизми, за които Уейнрайт смята, че идват от космоса.

От своя страна, кметът Чадиев е запознат с всички досегашни изследвания и резултатите от тях.

Милтън Уейнрайт е почетен университетски преподавател във Великобритания и Саудитска Арабия. От 2012 г. е почетен професор в Бъкингамския център за астробиология, в университета в Бъкингам, Обединеното кралство. Има няколко съществени открития в областта на микробиологията, за бактерии и други микроби, които причиняват рак и други заболявания.

Милтън Уейнрайт отдавна не се взема на сериозно от учените и вече е пословичен със съобщенията си за лигави тайнствени материи, които идват от космоса. Теорията за панспермията (произход на живота от космоса), всъщност заслужава внимание и има своите основания, но заради такива "учени" - уфолози, отношението към нея е като към научна фантастика.