28 ноември 2020

В микросвета на океанската фауна

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 22 февруари 2015 в 13:47 19800

Представяме ви част от един експериментален късометражен филм на италианския режисьор Сандро Бочи (Sandro Bocci), който показва света на някои тропически морски животни като корали и морски звезди. Филмът се казва "Porgrave" (Сериозно) и ще бъде пуснат в края на 2015.

Филмът има за цел да предизвика размисъл за последствията от нашите действия върху останалия свят, да покаже скритите чудеса на природата, често незабележими за невъоръжено око чрез използването на техники като Timelapse и високо оптично увеличение.

Музиката на Маурицио Морганти (Maurizio Morganti) е почти извънземна, тя тревожно се слива с образите в един търсен контраст и нехармоничен дисонанс.

Според уебсайта на Бочи, Julia Set Collection, филмът е повлиян от мислители като Алън Мур, Дон Делило, Кърт Вонегът, Алфред ван Вогт и др.

Видео към новината