27 ноември 2020

Virgin Galactic представи нов пътнически космически кораб (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 20 февруари 2016 в 13:10 40130

Компанията Virgin Galactic, която е собственост на британския бизнесмен Ричард Брансън, вчера представи нов пътнически космически кораб, съобщава Ройтерс.

Новият кораб се появява 16 месеца след фатален инцидент, който унищожи негов "двойник" по време на тестов полет над пустинята Мохаве в Южна Калифорния.

Появата на новия апарат бележи завръщането на Брансън в надпреварата сред съперничещите си милиардери предприемачи в разработването на превозно средство, което да осигури на търсачите на силни усещания, изследователит е и обикновените потребители кратки излизания в космоса.

Новият кораб е боядисан в искрящо бяло в предната част, което постепенно преминава в сиво и черно към опашката. На самата опашка е изрисувано синьо изображение на надничащо око, което е на известния британски физик Стивън Хокинг.

Брансън вече е предложил космически полет на Хокинг, който пък е предложил името на кораба - "Unity" ("Единство").