25 май 2020

Заповядайте на Пролетния ден на отворените врати на Физическия факултет на Софийския университет!

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 02 март 2020 в 16:299630
Снимка: Facebook/Физически факултет

На 25 април (събота) от 10:00 до 16:00 часа Физическият факултет (ФзФ) на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“ отваря вратите си за всички, които искат да прекарат един интересен и ползотворен ден, вдъхновени от науката – ученици, учители, родители с деца, студенти, изследователи и граждани. От 16 до 22:00 часа всички посетители ще могат да посетят Астрономическата обсерватория на СУ в парк „Борисова градина“ и да се насладят на наблюдения на Слънцето и интересни небесни обекти.

По време на събитието на разбираем език и по атрактивен начин ще бъдат представени интересни експерименти от различни области на физиката. Гостите ще могат да разгледат някои от лабораториите, в които работят учените на ФзФ и да се запознаят с техните открития. Предвидени са специални научни работилници за деца, както и представяне на възможностите за обучение по физика във Физическия факултет на СУ.

Адресът на Физическия факултет е: бул. „Джеймс Баучър“ 5, гр. София.

Карта на локацията на Астрономическата обсерватория на Софийския университет в парк „Борисова градина“: http://bit.ly/38MUTeV