21 ноември 2017
  •  Говорят медиците

Защо не се забелязват извънземни? Причината е проста

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 22 октомври 2017 в 00:00188747
Снимка: Pinterest

Американският планетолог Алън Стърн, главният изследовател на мисията New Horizons, назова една проста причина защо извънземните са невидими за нас, съобщава Science News.

Ученият смята, че повечето извънземни живи същества обитават не повърхността на своята родна планета, а нейните недра. Такъв живот съществува, според Стърн, в подповърхностните океани на планетите и техните спътници, невидим за наблюдател, намиращ се във външното пространство.

Световете с вътрешни океани са отрязани от външния космос с дебел слой лед или камък и лед и затова не е лесно да се видят, смята Стърн.

Основен източник на енергия в такива небесни тела ще бъде не светлината от близката звезда, а геотермалните източници на дъното на подповърхностните океани, защитата от звездната радиация ще бъде не собствената им магнитосфера и атмосфера, а дебелата ледена или каменна обвивка.

А без това няма да имат ток, няма да имат радио, и няма да излетят в космоса.
Завеса.
Технологична.
Защото под водата не могат да запалят огън. От там нататък не могат да се научат да коват митали, и да направят следващите стъпки.
Когато учените са безсилни и не могат да си обяснят неща, извън техния материалистичен разум,почват да носят вода от 100 кладенци
ndx
22.10 2017 в 15:45 4
Делфините и китовете имат и цивилизация и култура. Даже са по-интелигентни от някои хомо сапиенси.
Божо
22.10 2017 в 11:48 3
@Стефан - а кой е казал, че китообразните нямат цивилизация? Имат свой език, своя култура - за това, че някои видове китове пеят е известно. И наистина пеят, както показват последните изследвания. Цивилизацията им не е техническа, обаче.

@Ваня - ми, няма как да развият протовостоящ палец, щом не им се налага да се катерят. За това на такива планети едва ли ще се развие техническа цивилизация.
Учен и то какъв! Ако New Horizons нищо не ви говори, много жалко - най-голямото остижение в космоса за последните 10 години.
А ако ни четете редовно, щяхте да знаете защо делфините нямат цивилизация - нямат протовостоящ палец :)
Верно учен?
Тогава да обоснове, защо делфините и китовете нямат технологична цивилизация.