25 септември 2017
  •  Говорят медиците

Животът след смъртта е невъзможен заради физическите закони

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 04 септември 2017 в 10:2899303
Снимка: Pixabay

Професорът по космология и физика в Калифорнийския институт Шон Карол (Sean Carroll) заяви пред Еxpress, че животът след смъртта е невъзможен поради физическите закони. Той е сигурен, че веднага след като спре да работи организмът, спира да работи и съзнанието.

Дали има живот след смъртта. Този въпрос си задава човечеството в продължение на векове, той е и централна тема във всички световни религии. Въпреки внушителния брой хора, убедени в съществуването на отвъдния живот, науката отрича всякакво възможно действие на човешкото съзнание след смъртта.

Доказателство за това представя и Шон Карол, който обяснява принципа на работата на човешкото съзнание. "Законите на физиката, които стоят в основата на всекидневния живот, са напълно разбрани", твърди д-р Карол. Той казва, че за да има задгробен живот, съзнанието трябва да е нещо, което е напълно отделено от физическото ни тяло - а това не е така. По-скоро съзнанието на много основно ниво е серия от атоми и електрони, които по същество ни дават разума.

Всичко наоколо, а и целият живот на планетата се състои от прости движения на атоми и молекули. След смъртта на човек абсолютно цялата дейност на съзнанието като цяло престава да съществува и започва разлагането, в което няма място за мисловна активност.

"Твърденията, че някаква форма на съзнание продължава, след като нашите тела умрат и се разпаднат на съставните си атоми, са изправени пред едно огромно непреодолимо препятствие: законите на физиката, които стоят в основата на всекидневния живот и са напълно разбрани. Тези закони няма начин да позволят информацията, съхранена в нашия мозък, да устои, след като умрем" - обяснява д-р Карол.

За доказателство д-р Карол посочва Теорията на квантовото поле (QFT), според която всяка частица има свое уникално поле.

Ако животът продължава в някаква форма след смъртта, тестовете на квантовото поле биха разкрили "духови частици" и "духовни сили". Д-р Карол пише в Scientific American: "Ако няма нищо друго освен атоми и известните ни сили, очевидно няма начин душата да оцелее след смъртта", обяснява д-р Карол.

"В рамките на QFT не може да съществува нова колекция от "духови частици" и "духовни сили", които да взаимодействат с нашите обикновени атоми, защото бихме ги открили в проведените експерименти".

"Вярата в живот след смъртта изисква физика извън стандартния модел. Най-важното е, че трябва тази "нова физика" да взаимодейства с атомите, които имаме".

Ако съществува живот след смъртта, учените отдавна биха забелязали отклонения, които не съответстват на нормалното поведение на квантовите частици в околното пространство.

Живот след смъртта , е много трудно да се постигне но е възможно, просто трябва да успеем да прехвърлим енергията си и осъзнаването в квантовия двойник , който можем да генерираме.А това че това енергийно поле съществува е много лесно да се докаже , просто насочете дланите си една към друга и ги движете леко една към друга и се усеща , като натиск или просто поле. Екстрасенсите лекуват с него. То е квантово поле , което се състоя от частици от целия спектър , нашето съзнание може да го генерира, чрез самото тяло , което е квантов генератора на поле нещо като големият колайдер.Но в крайна сметка цялото ни тяло е една огрома вълна/частица което чрез квантово вплитане може да въздейства на реалността.Като добавка мога да добавя от собствен опит , че има същества изградени само от поле , някой от тях имат по голямо от нашето осъзнаване....така че ние можем да станем такова същество
Най-очевидният пример за нематериално явление е словото. Очевидно е, че то може да има различен материален носител, но същността му не е в хартията, екрана, или звука. Когато разговаряме, не обменяме атоми и молекули.
Дрън-дрън.

Адекватните учени се въздържат от категорични изказвания по въпроси, свързани с неща които би могло или не би могло да бъдат тепърва открити. Това е, защото непрекъснато във физиката възникват неща не съвзем съвместими със стандартния модел и от този сблъсък се променя не природата, а евентуално стандартния модел.

Отделно че доста аспекти на съзнанието са неизяснени даже в "до-гробния" живот.

Честно пред себе си и пред другите изказване по темата би звучало така: Не ни е известен механизъм за живот след смъртта. Това за разлика от живота преди смъртта, който познаваме и си обясняваме приемливо добре. Според това което знаем е крайно малко вероятно и да го открием в обозримо бъдеще.

Още от : Скептик