29 ноември 2020
Категории
  •  Космос
  •  Физика
  •  Науки за земята
  •  Биология
  •  Медицина
  •  Математика
  •  Научни дискусии
  •  Разни
FACEBOOK

Защо комуникацията е в основата на преживяването за клиента

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 24 април 2020 в 13:15 17150

Всеки успешен бизнес има едно правило – клиентът е цар. Това не е нова максима, реално тя съществува отдавна, но днес като че важи с все по – голяма сила. И това не е случайно. Днес клиентът може да бъде в основата на успеха на дадена компания. Защото, ако попаднете на правилния клиент или определена група клиенти, той/ тя или те могат да бъдат инфлуенсърите – проводникът, който да изгради доверие, да доведе нови хора и да издигне бизнеса ви.

Начинът, по който една компания кара клиентите си да се чувстват, е също толкова важен, колкото това, което предлага, ако не и по-важно. Разработването на много ясна и целенасочена стратегия за клиентско изживяване и доверие стана решаващо както за спечелването, така и за задържането на клиентите.

Все повече хора споделят, че за тях е особено важно това, как са обслужени. Без значение, дали вашият бизнес е онлайн или офлайн, начинът, по който комуникирате с тях, как се отнасяте към тях, търсите ли обратната им връзка, вслушвате ли се в техните забележки и критики, е от съществено значение за бъдещето на вашия магазин, услуга или сервиз, който предлагате.

Клиентите желаят да се чувстват оценени. Когато компаниите не успеят да предоставят това преживяване, клиентите често избират друга марка. Според редица проучвания, компаниите, които дават приоритет на клиентското изживяване, се радват на много по – висока информираност за марката, по-висока удовлетвореност на служителите, по-висока средна стойност на поръчката, по-голямо задържане на клиентите, по - голяма възвръщаемост на разходите и по-висока клиентка степен на удовлетвореност.

Изводът: Комуникация в основата на доверието с клиентите и с бизнес партньорите ви. И когато говорим за комуникации, един от лидерите в това отношение е глобалната телекомуникационна компания Yealink. Тук ще намерите продукти и решения за IP Контактни центрове, VoIP решения, в сферата на маркетинга, веригите магазини, строителството, производството, държавните институции, дори образованието. Ако именно комуникационните решения са в основата и на вашия бизнес, потърсете проодуктите и услугите на Yearlink в DigitalBox – един от доказалите се лидери, специализирана в развитие на интернет продажбите и търговията.

И ако смятате, че този тип комуникация е само за иновативни сфери, грешите. Дори и традиционни компании и бизнеси могат да предоставят отлично обслужване на клиентите чрез ефективна комуникация, използвайки технологични услуги и новости, а благодарение на тях и да създадат отлична стратегия за клиентско изживяване. Ако комуникацията не работи, всичко останало се губи. Тъй като поведението на клиентите става все по-дигитално, бизнес комуникациите трябва да се развиват, за да бъдете и вие в крак.

На първо място е важно да знаете кои са вашите клиенти и какво искат. Техният профил (пол, образование, възраст) и демографията ще повлияе на решенията, които взимате.

За да използвате данните в своите комуникации с клиенти, не забравяйте да интегрирате вашата комуникационна платформа със свои системи и решения (например CRM система). Това ви позволява да адаптирате комуникацията си към всеки клиент.

След като определите кои са вашите клиенти и какво те обичат, следващата стъпка е да взаимодействате с тях. Дните на общи имейли и реклами са приключили – най – малкото – те са досадни. По същия начин автоматизираните системи за съобщения и използването на безличен език бързо ще откажат хората.

Днес клиентът ви иска да има "връзка" с вас. Трябва да сте готови да общувате лично с него по възможно най-нюансиран начин. По същия начин трябва да се срещнете с клиентите си по каналите, които предпочитат. Платформа за обединени комуникации , свързваща всички канали в една и съща система, може да ви помогне да осигурите обединено клиентско изживяване.

Клиентът ви не се интересува дали взаимодейства с вашия отдел за маркетинг, продажби или поддръжка. И ако тези отдели не са в синхрон, съществува значителен риск клиентското преживяване да стане фрагментирано и объркващо. Ето защо вътрешната комуникация е жизненоважна за създаването на отлично клиентско изживяване. Информацията трябва да протича свободно между служители, екипи и отдели. Неразбирателството е враг на голямото клиентско изживяване и всеки път, когато информацията не върви, тя има тенденция да влияе негативно на клиентското изживяване.

Общуването винаги е двупосочно. Имайки това предвид, вашите клиенти трябва да могат да говорят с вас точно както можете да говорите с тях. Не можете да знаете повече за клиентите си, отколкото какво ви казват за себе си. Следователно е необходима обратна връзка, за да можете да определите как да ги обслужвате по-добре.

Слушайте, говорете и комуникирайте с вашите клиенти. Защото те са успехът за вас и вашия бизнес!


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Технологии
Всички текстове и изображения публикувани в OffNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.