22 март 2019
  •  Говорят медиците

Млади учени от БАН приемат въпроси за скали, минерали, лекарства

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 14 декември 2018 в 12:039100

Младите учени от Института по минералогия и кристалография „Акад. Иван Костов“ представиха своя инициатива, която си поставя за цел да провокира интереса на обществото към науката.

Сформирана специално за целта работна група от млади специалисти – геолози, химици, биолози, инженери и фармацевти ще отговаря на запитвания на граждани по интересни за обществото теми, обясни гл. ас. Александър Николов.

Областите на компетентност са: идентифициране на скали, минерали, лекарства и други природни или синтетични продукти; сравнителни анализи; определяне на физични и физико-химични свойства; определяне на химичен и минерален състав и други.

Въпросите могат да се изпращат на имейл: media@imc.bas.bg или на фейсбук страницата на инициативата „Млади учени в полза на обществото“.

Още от : Въпроси