25 септември 2017
  •  Говорят медиците

Защо нощем небето е тъмно? (видео)

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 13 август 2017 в 12:4421931

Ако в галактиката ни има повече от 100 млрд. звезди, а във Вселената има повече от 100 млрд. галактики, тогава защо нощното небе не е ярко като ден?

На този въпрос младият астрофизик Християн Михайлов във видео от Уoutube канала си "Ние сме звезден прах", посветен на интересни теми от науката, строежа и живота на Слънчевата система и Вселената.

vmv
26.08 2017 в 11:29 1
Защото тъмнината съществува изначално, а светлината се ражда и ... има ограничена скорост през Вселената.
(още - ако се наблюдава в целия спектър на ЕМЛъчения - от гама до радио - Космосът свети - не е тъмно-черно (вечер). При това -непрестанно се раждат нови частици, а те "поемат-поглъщат" част от лъченията, без да са "светнали" във видимия спектър - така че - не достига ВСИЧКАТА елмагн. енергия до Земята, във вид на светлина. Разсейването пък, във вид на Реликтово, е от образуването на водородни молекули - дълж. на вълната отговаря на тяхно лъчение -21см и показва разпределението- по място- на раждането на вещеви частици от полева форма на материята)