19 октомври 2017
  •  Говорят медиците

Завръщането на кораба Dragon е отложено заради лоши атмосферни условия в Тихи океан

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 01 юли 2017 в 11:2115630
Снимка: NASA

Завръщането на космически товарен кораб Dragon от МКС на Земята се отложи за 3 юли заради неблагоприятни атмосферни условия в Тихи океан, съобщи НАСА.

По-рано бе съобщено, че Dragon ще напусне МКС до 18:38 българско време в неделя, 2 юли и след пет часа и половина ще се приводни в Тихи океан. "Поради неблагоприятните метеорологични условия в Тихи океан по време на кацането във водата SpaceX и НАСА решиха да отложат окачането на товарния кораб Dragon от МКС за понеделник, 3 юли" - се казва в съобщението.

Според новия график корабът ще напусне МКС до 09:28 българско време в понеделник и ще се приводни на 418 км от бреговете на Калифорния.

Корабът Dragon пристигна на МКС на 5 юни доставяйки на космическата станция около три тона товари. За него това бе вторият полет до станцията. Преди това основната капсула на конструкцията на товарния кораб участва в мисията до космическата станция през септември 2014 г. и прекара 34 дни в орбита.