Учителят на златни медалисти по физика и носителят на приза Мъж на годината за 2014 - Теодосий Теодосиев, е нежелан от родители в гимназията в Казанлък. Причината - пишел тройки и не преподавал по учебник.
В училището на преподавателя по физика тече и подписка срещу него, предаде Нова телевизия. Родители се оплакват, че децата им изкарвали двойки, които не са били вписвани в бележници или дневници. Така се получавало, че чак в края на годината се разбирало, че децата им изкарват слаби оценки.
Обяснението на учителя Теодосиев - слабите резултатите не се вписват в бележници, защото на всеки ученик се давало шанс да излезе на дъската и да повиши оценката си.
Родителите обаче остават недоволни, че Теодосиев преподава физика на много високо ниво, неразбираемо за децата.
"В българското образование има хиперинфлация - сегашната шестица се равнява на четворка от преди 20 години", сподели Теодосий Теодосиев.
Теодосиев е главен учител по физика и астрономия в ПМГ ”Никола Обрешков” - Казанлък и повече от 30 години е ръководител на безплатната „Школа ТЕО” по приложна математика и физика. Той е създател на собствена ”Методика за формиране на силов интелект”.
Негови възпитаници печелят 8 от 12-те златни медала, завоювани от български участници на Международната олимпиада по физика.
В школата му се готвят не само българчета, но и ученици от Великобритания, Швейцария и други европейски държави.
За заслугите си в развиването на млади таланти Теодосиев е награждаван с редица ордени, сред които „Св. Св. Кирил и Методий”, „Неофит Рилски”, награда на Физически факултет на СУ „Св. Климент Охридски” за най-много приети студенти физици, почетен диплом от Българския парламент, почетен гражданин на гр. Казанлък.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
03.07 2015 в 20:41
Софийска езикова гимназия, девети клас. Идеята че метра/сек и км/ч са единици мерки за едно и също нещо, е принципиално непостижима. Дори няма смисъл да им предлагаш да градуират скоростомера в Хц/диоптър, тоя никога няма да го разберат. Макар че вече са учили и вълни и оптика.
А виж Ампера и тока са едно и също нещо, въпреки че Ампера е някак по-важен от тока, макар и да знаят защо. По никакъв начин едното НЕ Е единица мярка за другото. Причината е строго в учебника - първо се дефинира някой си ампер, и чак после понятието ток.
Горкия човек ...((( Ако можех, щях да организирам подписка в негова полза, и против идиотизма на родителите.
Прочее, доколкото съм виждал днешните учебници, отлично разбирам защо преподава не по тях. Сам ни най-малко не съм специалист по педагогика, но това което съм виждал, потриса и мене - невежата. Нарушени са елементарни принципи на асоциативното мислене, така че всичко да стане невъзможно дори за запомняне. Разбирането не го и търсим.
03.07 2015 в 12:12
За съжаление инфлацията на оценките е неизбежен процес. Той е толкова по-силен, колкото по-демократично е организирано образованието. Трябва да се приспособим към новите реалности.
Последни коментари