

Учителят на златни медалисти по физика и носителят на приза Мъж на годината за 2014 - Теодосий Теодосиев, е нежелан от родители в гимназията в Казанлък. Причината - пишел тройки и не преподавал по учебник.
В училището на преподавателя по физика тече и подписка срещу него, предаде Нова телевизия. Родители се оплакват, че децата им изкарвали двойки, които не са били вписвани в бележници или дневници. Така се получавало, че чак в края на годината се разбирало, че децата им изкарват слаби оценки.
Обяснението на учителя Теодосиев - слабите резултатите не се вписват в бележници, защото на всеки ученик се давало шанс да излезе на дъската и да повиши оценката си.
Родителите обаче остават недоволни, че Теодосиев преподава физика на много високо ниво, неразбираемо за децата.
"В българското образование има хиперинфлация - сегашната шестица се равнява на четворка от преди 20 години", сподели Теодосий Теодосиев.
Теодосиев е главен учител по физика и астрономия в ПМГ ”Никола Обрешков” - Казанлък и повече от 30 години е ръководител на безплатната „Школа ТЕО” по приложна математика и физика. Той е създател на собствена ”Методика за формиране на силов интелект”.
Негови възпитаници печелят 8 от 12-те златни медала, завоювани от български участници на Международната олимпиада по физика.
В школата му се готвят не само българчета, но и ученици от Великобритания, Швейцария и други европейски държави.
За заслугите си в развиването на млади таланти Теодосиев е награждаван с редица ордени, сред които „Св. Св. Кирил и Методий”, „Неофит Рилски”, награда на Физически факултет на СУ „Св. Климент Охридски” за най-много приети студенти физици, почетен диплом от Българския парламент, почетен гражданин на гр. Казанлък.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
03.07 2015 в 20:41
Софийска езикова гимназия, девети клас. Идеята че метра/сек и км/ч са единици мерки за едно и също нещо, е принципиално непостижима. Дори няма смисъл да им предлагаш да градуират скоростомера в Хц/диоптър, тоя никога няма да го разберат. Макар че вече са учили и вълни и оптика.
А виж Ампера и тока са едно и също нещо, въпреки че Ампера е някак по-важен от тока, макар и да знаят защо. По никакъв начин едното НЕ Е единица мярка за другото. Причината е строго в учебника - първо се дефинира някой си ампер, и чак после понятието ток.
Горкия човек ...((( Ако можех, щях да организирам подписка в негова полза, и против идиотизма на родителите.
Прочее, доколкото съм виждал днешните учебници, отлично разбирам защо преподава не по тях. Сам ни най-малко не съм специалист по педагогика, но това което съм виждал, потриса и мене - невежата. Нарушени са елементарни принципи на асоциативното мислене, така че всичко да стане невъзможно дори за запомняне. Разбирането не го и търсим.
03.07 2015 в 12:12
За съжаление инфлацията на оценките е неизбежен процес. Той е толкова по-силен, колкото по-демократично е организирано образованието. Трябва да се приспособим към новите реалности.
Последни коментари
dolivo
Учените, работещи за връщането на вълнестия мамут, създават вълнести мишки
dolivo
Обществото умее да разпознава фалшиви новини, но е скептично към верните новини, показва метаанализ
dolivo
Прогноза за развитие на технологиите до 2099 от Рей Курцвейл
dolivo
Може ли удар от малка черна дупка да убие човек?
Kahles
Учен от НАСА създава двигател, работещ без гориво, което противоречи на законите на физиката
dolivo
Китай е разработил рядък, ултратвърд 6-ъгълен диамант