
Facebook обяви, че планира да скрива подвеждащите шокиращи заглавия, които целят да привлекат вниманието на читателя с единствената цел той да кликне на линка. Мотивът е, че подобни дразнещи заглавия отблъскват потребителите от социалната мрежа, пише в. "The New York Times".
В момента потребителите на Facebook са общо 1.71 милиарда души.
От днес Facebook ще класифицират заглавия от типа на "Когато тя погледна под дивана и видя това... аз бях шокиран" като "clickbait", т.е. заглавия, които крият информация или подвеждат с единствената цел човек да кликне. Попаднали в тази категория, заглавията няма да се появяват толкова често на стените на потребителите.
"Искаме да се публикува съдържание, което интересува хората и мислим, че хората се интересуват от заглавия, които са много по-разбираеми", каза Адам Мосери, вицепрезидент на компанията.
От известно време Facebook работи за поддържането на такова съдържание за потребителите, което ги кара да се чувстват щастливи и, съответно, да прекарват повече време в социалната мрежа.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Peter Petrov
След многократни експлозии нов тест за мегаракетата на Мъск
поп Дръвчо
Гледайте за първи път на живо как новооткритият "междузвезден посетител" 3I/ATLAS се устремява към нас
Bai Tanas
Как е миришел Древният Рим? Честно казано - ужасно!
Прост Човек
Стъклените бутилки съдържат 5 до 50 пъти повече микропластмаси от пластмасовите бутилки