Имейл услугата на Google вече може сама да отговаря на писмата ви

Технологията е базирана на концепцията „machine learning“

Александър Александров Последна промяна на 05 ноември 2015 в 09:00 2686 0

Кредит Google

Нова функционалност, вградена в приложението за електронна поща Inbox на Google му позволява да разпознава съдържанието на входящите имейли и да съставя отговори, използвайки съвсем естествен език, без никаква човешка намеса.

Технологията е създадена на база на концепцията „machine learning“ (обучение на машини), чрез която в случая се сканират електронните писма и приложението „разбира“ дали те изискват отговор, или не.

След това софтуерът сам създава няколко възможни отговора. Така например на имейл, в който изпращачът ни пита дали имаме планове за отпуската си, Inbox приложението може да създаде варианти за отговор със заглавие „Все още нямам планове“, „Аз току що ти ги изпратих“ или примерно „Работя по въпроса“.

По този начин, според екипа на Google, потребителите ще могат да отговарят на много от своите имейли само с два клика – веднъж за да отворят електронното писмо и веднъж – за да изберат един от предложените отговори.

Функцията се нарича Smart Reply и за сега е достъпна единствено в мобилното приложение Inbox на Google във версии за операционните системи Android и iOS. На този етап то може да отговаря само в случаи, когато се изисква кратък отговор от типа „Ще ти го изпратя“, „Не съм, съжалявам“ и т.н. Освен това отговорите, които потребителят избира или отхвърля, ще спомагат и за бъдещото подобряване работата на системата и оптимизирането на нейните предложения.

Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !