Продължаваме да ви представяме игрите, които вероятно ще се появят през 2015-а и които си струва да очакваме с вълнение:
Dead Island 2
Докато Techland сгъстява напрежението в Dying Light, с продължението Dead Island се занимава немското студио Yager (Spec Ops: The Line). Събитията са пренесени в Калифорния, изолирана от света поради рязкото увеличение на популацията от живи трупове. Местните жители не са особено притеснени от ситуацията, но тълпите туристи идват за уикенда на лов за мудните и глупави зомбита.
Разработчиците готвят мултиплеър за осем играча, огромно разнообразие от локации и многообразни и безумни начини за убийства, включително замразяване и превръщането на гнилите мозъци в кайма от перките на моторница.
Има и една доста спорна черта - липсата на основна сюжетна линия. Вместо нея Yager обещава множество обособени мини-истории и постоянни актуализации. Експериментът е любопитен, да видим какво ще излезе.
Излиза: април
Mortal Kombat X
Козовете на Mortal Kombat винаги са били скандална жестокост и колоритни персонажи, но понякога балансът се губи. Въпреки това, с рестартирането през 2011 серията се разви значително. И сега в Mortal Kombat X разработчиците обещават да въведат рекорден брой нови персонажи, деликатно да ги вградят и да измислят спираща дъха история.
Друга важно нововъведение - възможността да се избира преди битката един от три стила, определящи допълнителните умения на героя. Това трябва да направи бойците по-разнообразни. Отчетен е и успешния опит Injustice: заявени са максимално интерактивни локации с елементи, с които може да се ползвате за умъртвяване на съперниците си. Традиционната бруталност не липсва и черният хумор си е на място.
Според самите разработчици, X - означава "Нов". И засега нямаме причина да се съмняваме, че новият Mortal Kombat ще бъде още по-добър.
Излиза на: 14 април
Batman: Arkham Knight
През следващата година можем да получим най-добрата в света игра за супергерой! Batman: Arkham Knight е събрала в себе си и умножила всичко най-забележително от предишната част на серията.
На първо място, ни чака неподправеният Готам, пет пъти по-огромен от Arkham City. За да се ускори движението по такава впечатляваща територия, Rocksteady са върнали на Брус неговия законен батмобил. Функционалността на болида е впечатляваща, а бясното каране е само малка част от нещата, които може. Освен това колата помага за решаване на сложни ситуации, размазва враговете и самостоятелно обстрелва техниката на врага.
На второ място, разработчиците са решили да не доят повече харизмата на Джокера. За последната част от трилогията са измислили съвършено нов злодей -Рицарят Аркхам недвусмислено напомня на Батман и има за цел да се превърне в символ на всичко, което героят се опитва да унищожи.
Излиза на: 2 юни
Cyberpunk 2077
С "The Witcher" поляците доказаха, че могат на основата на добри книги да правят добри игри. В основата на Cyberpunk 2077 лежи вече не литературно произведение, а на ролевата игра Cyberpunk 2020 с разработената ѝ вселена и ролева система. Не е изненадващо, че веднага след анонса, новият проект на студиото задочно е наречен главен конкурент на Deus Ex. Феновете с настолна конфигурация са основната целева група, но както в случая с "The Witcher", видеоиграта не изисква дълбоко познаване на първоизточника и да се присъедини всеки.
Чака ни мрачна нелинейна история в тъмното бъдеще, разработчиците обещават да се съсредоточат върху жителите на залятия с неонова светлина "мравуняк" и да позволят на играча да решава конфликти както си реши - рационално или с кръв. Плановете са за режими от първо и трето лице, както и развитието на няколко класа чрез импланти.
В центъра на вниманието на Вселената Cyberpunk е новият цифров наркотик, позволяващ на хората да изпитват чужди емоции. Всичко е стандартно за жанра, но ние се надяваме, че авторите ще могат да кажат нещо ново.
Излиза: през есента
Rise of the Tomb Raider
Преди две години, Crystal Dynamics пуснаха отново легендарната серия. Нашата любимка Лара Крофт се подмлади, заприлича на реален човек и започна своя героичен път отначало. В Tomb Raider станахме свидетели как вчерашната студентка става майстор на оцеляването. В Rise of the Tomb Raider ще видим как става фатална жена.
Играта ще продължи преосмислената история на лейди Крофт. Но вместо малкия изгубен остров Ямата ни чака пътешествие по най-дивите кътчета на света. В различните условия ще се променят и начините на оцеляване. За повече подробности, разработчиците мълчат.
Излиза на: края на 2015 года
Quantum Break
След като направи един от най-добрите мистични трилъри, Remedy решиха да опитам нещо ново. Quantum Break изразява тяхното виждане за научната фантастика.
Главният герой случайно получава власт над пространствено-времевия континуум. Но повод за радост няма, защото в същото време целия свят е обхванат от огромна квантова аномалия: времето и пространството спонтанно се изкривяват и явно нищо добро няма да излезе от това. За да спасите всичко, ще се трябва да се преборите с поредната зловредна корпорация, по чиято вина всичко се е объркало.
В показаната на последната Gamescom демо веднага се вижда почерка на Remedy. Разработчиците готвят обикновен шутер с укрития, но придружен с хитри трикове с времето. Героят е в състояние да замрази времето около отделно взети врагове и бавно да заобиколи увисналия във въздуха куршум, когато изведнъж замръзва една педя от моста, с коли и хора (пак квантова аномалия).
С други думи, Quantum Break е един удобен повод да си купите Xbox One
Излиза: 2015
Tom Clancy’s The Division
Tom Clancy’s The Division напомня на друг проект на Ubisoft - Watch_Dogs, който по време на анонса изглеждаше игра от ново поколение, но с всяка презентация печално избледнява. Ето и The Division на първото представяне прилича едва ли не на игра на десетилетието: безпрецедентно красива и също толкова амбициозна ММО със сюжет
Но когато разработчиците започнаха да показват геймплей без украси, първият ентусиазъм поутихна: дълго размишлявайки над механиката, французите не се сетиха за нищо по-хубаво от това да направите своя собствена Borderlands. Визуалното представяне също престана да изглежда изключително и се превърна в банална "просто красива картина".
Но все пак Division може и да ни увлече с разработения декор, живи персонажи, сложно съчинени задания и дълбоко развитие. Нищо чудно, че разработчиците наричат своето произведение именно MMORPG.
Излиза: 2015
Might & Magic Heroes VII
Както показва практиката, опитите да се промени коренно Heroes of Might & Magic до нищо добро няма да доведат. И ако четвъртата част беше просто друга, то шестите "герои" дългогодишните фенове на поредицата не разбраха изобщо. И затова, Ubisoft взе курса "напред към миналото".
Отговорните за Might & Magic Heroes VII хора от Limbic Entertainment изхвърлиха всички нееднозначни нововъведения от шеста част и с гордост разказаха за пълната реставрация на игровата механика.
Сега опасения предизвикват само скромни размери на показаните локации, визуалният стил и самите разработчици, в портфолиото на които има само бюджетната Might & Magic X и допълнението към шестите "герои".
Излиза: 2015
Hotline Miami 2: Wrong Number
Мнозина не разбраха Hotline Miami и мнозина го критикуваха за неговата безсмисленост и жестокост. Но в действителност, това е игра - сложен и необичаен шутър с елементи на главоблъсканица и провокативен техно фон. От героя наистина кръвта се лее като река, но пикселната ретро стилистика омекотява "жестокостта", за която критикуваха играта особено впечатлителни геймъри.
Ако смятате, че сте такъв, очевидно продължението не е за вас. Карикатурната жестокост в Wrong Number ще бъде още по-голяма от предишната. Сега персонажите психопати са няколко и всеки има своите скелети в гардероба. Повече ще станат и цветните маски на животни, които ще си слагат преди да потеглят по работа. Маските традиционно ще придават на героите специални умения, но дори и те няма да ги спасят от унищожение. Героите умират от един удар.
Излиза: 2015
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
Излизането на игра от серията Metal Gear Solid винаги се превръща в събитие от първа величина. Обаче, благодарение на старанията на Хидео Коджима Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain вдигна шум още по време на анонса. Ако си спомняте, разработчикът представи отначало съвсем друг проект, който след това се оказа част от новия лиценз MGS.
Оттогава, с всеки нов трейлър нашите очаквания нарастват експоненциално. Коджима взима за основа повратната точка в живота на Биг Боса и тя развива в цялото ѝ мрачно великолепие. Обещани са мащабен отворен свят, развитие на експерименталните идеи на Peace Walker, нови характеристики стелт кутии и фантастичен мултиплейър. The Phantom Pain има всички шансове да се превърне в най-амбициозна глава в сагата.
Излиза на: 1 април
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
03.02 2015 в 00:20
Само че Cyberpunk 2077 няма официална обявена дата, а най-рано можем да я очакваме през 2016 :)
Последни коментари