Бъдещето на полетите на къси разстояния? Дирижабли превозват пътници от град на град от 2025 г.

Ваня Милева Последна промяна на 30 май 2021 в 18:15 4352 0

Кредит Wikimedia Commons

Компанията, изграждаща един от най-големите дирижабли от хибриден тип в света, както и един от най-големите летателни апарати изобщо, разкри нови концептуални снимки за интериора си, показващи луксозни седалки за до 100 пътници и „стена“ от прозорци.

Просторният Airlander 10, който е с почти двойно по-голяма дължина от среден търговски самолет, предлага далеч по-удобно летене, отколкото това, с което повечето пътници на авиокомпаниите са свикнали.

Впечатляващите концептуални фотографии показват удобни на вид седалки в стил фотьойл, пълни с възглавници, раздалечени, за да дадат на всеки пътник директен достъп до пътеките.

Фокусът на огромния самолет е стената от пода до тавана със стъклени прозорци - даваща на пътниците зашеметяваща гледка от комфорта на техните седалки.

Разкрити са нови концептуални снимки за интериора на най-големия летателен апарат в света, показващи луксозни седалки за до 100 пътници и „стена“ от прозорци.

Просторният Airlander 10, който е с почти двойно по-голяма дължина от среден търговски самолет, предлага далеч по-удобно летене, отколкото това, с което повечето пътници на авиокомпаниите са свикнали.

Тези най-нови снимки показват самолета в режим „бърз ферибот“, в който той ще обслужва по-традиционни маршрути на къси разстояния.

Целта е огромният самолет с дължина 91 метра с обем 100 хиляди кубически метра да заработи до 2025 година.

На снимката е Airlander 10 при първия си тестов полет в Кардингтън, Бедфордшир, през август 2016 г.

Впечатляващите концептуални фотографии показват удобни на вид седалки в стил фотьойл, пълни с възглавници, раздалечени, за да дадат на всеки пътник директен достъп до пътеките.


Целта е Airlander 10, с дължина 91 метра, да заработи до 2025 г.

Планът е да бъдат построени годишно около 12 дирижабъла Airlander 10 и да бъдат на разположение с до 100 места в хибридно-електрическа конфигурация през 2025 г., работещи с 90% по-малко емисии от конвенционалните самолети с подобни роли

„В продължение на много десетилетия летенето от А до Б означаваше да седиш в метална тръба с малки прозорци", коментира Джордж Ленд, търговски директор  на базираната в Бедфордшир компания, която стои зад Airlander 10, Hybrid Air Vehicles.

„Това бе необходимост, но не винаги е удоволствие.

„На Airlander цялото изживяване е приятно, дори забавно.

„А в хибридно-електрическите и бъдещите изцяло електрически конфигурации на Airlander е подходяща за нашето декарбонизирано бъдеще“.

С обхват от около 800 км, производителите на Airlander 10 твърдят, че техният летателен апарат е „идеален за междуградски транспорт“.

Планът е да бъдат построени годишно около 12 дирижабъла Airlander 10 и да бъдат на разположение с до 100 места в хибридно-електрическа конфигурация през 2025 г., работещи с 90% по-малко емисии от конвенционалните самолети с подобни роли.

А до 2030 г. летателният апарат ще се предлага в напълно електрическа конфигурация.

С обхват от около 800 км, производителите на Airlander 10 твърдят, че техният летателен апарат е „идеален за междуградски транспорт“.

Концептуалният дизайн на кабината гарантира, че е практичен, осъществим и готов за преминаване към производство.

Източник: Airlander's mobility cabin concepts revealed, Hybrid Air Vehicles

Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !