Коботи предлагат безпроблемно дистанционно управление и достъп до данни по време на пандемията от Covid-19

Universal Robots Последна промяна на 01 декември 2020 в 13:46 2965 0

Кредит Universal Robots

За големите производители и не само, последиците от Covid-19 са огромни: хоум офисът, изискванията за социално дистанциране, недостигът на работна ръка и отсъствията от работа поради здравословни причини са само някои от предизвикателства, пред които те трябваше да се изправят. Много производители вече се обърнаха към коботите на Universal Robots, за да адаптират производството си или да подсигурят непрекъснатост на своя бизнес. Но какво ще се случи ако има проблем с кобота, а вие нямате персонал на място? Какво ще стане, ако трябва да препрограмирате кобота, за да се започне нова партида, но не можете да откриете човек, който да достъпи работната клетка? Какво ще направите ако искате да получите важна информация за това как се представя вашият кобот, но съоръжението ви е карантинирано? Какви мерки трябва да предприемете, за да осигурите безопасна среда за своите служители? Трябва ли да се налага да дезинфекцирате цялата работна клетка след препрограмиране на вашия кобот?

Инструментите за отдалечен достъп са универсалното решение за всички тези предизвикателства. Налични чрез екосистемата UR +, инструментите за отдалечен достъп ви позволяват да отстранявате неизправности и да програмирате вашия UR кобот сигурно и безопасно от комфорта на дома си или от други отдалечени места. За това ви е нужен само лаптоп, компютър или смартфон. Предимствата на отдалечения достъп са повече от ясни - осигурявате непрекъснатост на бизнеса си, намалявате времето, в което коботите не работят и елиминирате както необходимостта от програмиране на роботи на място, така и разходите за ангажирането на инженери, които да отстраняват неизправности. Във време на пандемия инструментите за отдалечен достъп предоставят още по-голяма стойност. Те могат да ви помогнат да гарантирате здравето и безопасността на вашите служители, като спазите всички разпоредби регулиращи производствения сектор.

Тук идва и големият въпрос – какви инструменти за отдалечен достъп предлагат коботите?

ДИСТАНЦИОНЕН ДОСТЪП

Най-новото допълнение към гамата от инструменти за отдалечен достъп на UR – ARCS2, е единен инструмент, базиран на LAN софтуер, който осигурява достъп до операционната система на UR чрез VNC. „ARCS2 позволява на крайните потребители да поправят всеки проблем с робота, независимо от местоположението на завода. Така необходимостта да бъдете на място за отстраняване на неизправности се свежда до минимум, като по този начин се спестяват време и пари, и се намалява неактивния период в производството“, обяснява изпълнителният директор на Airgate, Сьоренд Лунд, като добавя, че компанията е отчела огромно нарастване в търсенето на своя продукт от производители, които трябва бързо да се адаптират към днешните оперативни предизвикателства.

ДОСТЪП ДО КЛЮЧОВА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЕФЕКТИВНОСТТА

Insights е софтуер за дистанционно наблюдение от Robotiq, който ви позволява да събирате данни от вашия UR кобот, да дефинирате и проследявате ключови показатели за ефективност (KPI) и да оптимизирате производството – навсякъде, по всяко време и на всяко интелигентно устройство. А ако с вашия кобот възникне някакъв проблем, Insights ще изпрати предупреждение до отговорния персонал.

ОБЛАЧНА СВЪРЗАНОСТ

IXON Cloud е цялостна платформа за отдалечени услуги, която осигурява дистанционен достъп, въвеждане на данни, управление на контролни панели, нотификации и още много други.

„Платформата IXON е основана с идеята да направи облачните връзки по-лесни, по-сигурни и по-достъпни за машиностроителите, интеграторите и крайните потребители. IXON Cloud е проектиран така, че да може да бъде лесно използван както от персонала, така и от мениджърите. Covid-19 само подчерта колко е важно наличието на адекватна стратегия за дистанционно обслужване и то не само по време на пандемия, но и за добавяне на стойност към решенията в дългосрочен план.", споделя Sjors Thijssen, акаунт мениджър в IXON.

„За нас е много важно да можем да осъществим дистанционен достъп до всички наши системи, за да следим тяхната работа и представяне“, казва Хейко Санди, управляващ директор в Smart Robotics, където се използва IXON Cloud за предоставяне на отдалечени услуги при внедрените UR коботи. „Стремим се към голяма гъвкавост. За да я постигнем обаче, трябва да внедрим доста сложна система, която е нужно да бъде интуитивна и удобна за използване от нашите клиенти. Точно това прави и IXON“.

За Universal Robots:
Universal Robots е основана през 2005 г., за да направи технологията на робота достъпна за всички, чрез разработване на малки, лесни за употреба и на разумни цени, гъвкави индустриални роботи, които са безопасни за работа. От първия колаборативен робот (кобот), създаден през 2008 г., компанията е претърпяла значителен растеж благодарение на лесния за употреба кобот, който днес се продава в цял свят. Компанията, която е част от Teradyne Inc., е със седалище в Оденсе, Дания, и има дъщерни дружества и регионални офиси в САЩ, Германия, Франция, Испания, Италия, Чехия, Турция, Китай, Индия, Сингапур, Япония, Южна Корея, Тайван и Мексико. През 2019 г. Universal Robots генерира приходи от 248 милиона щатски долара. За повече информация, моля посетете www.universal-robots.com.

Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !