30 септември 2020

Открит е частично запазен саблезъб мамут в Сибир

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 01 април 2015 в 19:00 38500
След анализа на мускулната маса на Mammuthus Smilodonот от учените на РААН е останал този експонат. Снимка: РААН

В Сибирската тундра е открит частично запазен саблезъб мамут (Mammuthus Smilodon) при изкопни работи на Газпром за територия, определена за фракинг.

Животното е достигало 3.5м височина и е с явни белези на опити да бъде сготвен.

Изследването на учени от палеонтологичния отдел на Алтернативната Руска академия на науките РААН показват, че странният бозайник е кръстоска на местния добре познат ни мамут (Mammuthus) и на редки преминаващи от Американския континент саблезъби котки (Smilodon) през Беринговия проток.

Напомняме ви, че преди 10 000 години Азия и Америка са били свързани със здрава суша, която е позволявала безпроблемно преминаване на хора и животни между двата континента.

Месото му е добре запазено, с ярко червен цвят и приятен мирис.

Учените, заради затрудненото положение на Сибирския филиал на РААН са изконсумирали вече изследваните проби за ДНК и повторен анализ и клониране вече са невъзможни.

Етикети:хумор