Интегрирането на ERP с електронната търговия е от решаващо значение за всяка компания, която иска да остане конкурентоспособна. Нека видим в конкретни детайли защо това наистина е така.
Премахване на човешките грешки
Интегрирането на ERP с платформата за електронна търговия по същество елиминира възможността за човешки грешки и пропуски, които могат да се окажат вредни за компаниите. Най-честите грешки са свързани с неавтоматизирани процеси и включват сгрешени количества за поръчки или адреси, неточно състояние на инвентара, липсваща или невярна информация и сгрешени цени и актуализации, което води до допълнителни разходи, загуба на продажби и, в крайна сметка, до недоволни клиенти.
Данни в реално време
С интеграцията на ERP с платформата за електронна търговия никога повече няма да се сблъсквате с проблема с приемането на онлайн поръчки за продукти, които са изчерпани. Данните за наличностите във вашата ERP система ще се актуализират почти в реално време въз основа на количествата, продадени/поръчани на вашия сайт за електронна търговия. Ще имате достъп до точна информация за тях по всяко време, като по този начин можете да вземете правилните решения и следователно да намалите възможността за загуба на продажби и клиенти.
По-голям контрол и по-добри анализи
Ангажирането с клиентите и разбирането на техните нужди е от жизненоважно значение за бизнеса. Достъпът до данни чрез ERP система улеснява анализа на търсенето на продукти въз основа на демографските данни, което позволява по-добро бюджетиране и планиране, както и по-ефективна маркетингова стратегия.
Доволни клиенти
Актуалната информация за продукта, доброто проследяване и точността при отчитането на наличностите във вашия уеб магазин, ще ви помогне не само да увеличите ефективността на бизнеса си, но и да подобрите степента на удовлетвореност на клиентите си. Обратната връзка на доволен клиент може да бъде по-полезна за вашия бизнес от всяка друга маркетингова стратегия. Разбира се, важно е да бъдете и вие доволен клиент на доставчика на вашата ERP система. Проверете възможностите на българския пазар внимателно, като добър вариант е продуктът Soft1 Cloud ERP.
Намалени оперативни разходи
Интеграцията на ERP с платформата за електронна търговия води до значително по-ниски разходи. Няма нужда да наемате допълнителен персонал, който да управлява вашия сайт по отношение на актуализиране на цени, продукти и снимки. Показването на поръчките, актуализирането на информацията и фактурирането на клиентите се извършват автоматично, което води до намалени разходи за труд и в същото време елиминира всички скрити разходи, дължащи се на човешки грешки.
За SoftOne Bulgaria: SoftOne Bulgaria е местният офис на SoftOne Technologies S.A., лидер в разработването и предлагането на софтуерни продукти и услуги за бизнеса.
SoftOne Technologies S.A. е динамична софтуерна компания, основана през 2002 г., която се концентрира върху разработването на ERP, CRM и иновативни услуги в облака. SoftOne има централно управление в Атина, Гърция, и осигурява бизнес решения както локално, така и под формата на софтуер като услуга (SaaS) на средни и големи организации, като е удостоено с множество награди за лидерство на пазара и иновации. Днес SoftOne има повече от 300 служители на пълен работен ден в Гърция (централа), Румъния, Кипър и България (дъщерни дружества). Решенията на SoftOne са мощни, интегрирани и лесни. Те обединяват бизнес процесите в цялото предприятие с помощта на единна, интегрирана платформа. Приложенията и решенията Soft1 се използват от над 28.000 предприятия на няколко международни пазара и се поддържат чрез обширна мрежа от (над 600) партньори.
За SOFTONE Group: SOFTONE Group е една от най-големите технологични екосистеми в Гърция и Югоизточна Европа, която включва шест водещи марки (SoftOne, UNISOFT, PROSVASIS, Regate, IMPACT и cosmoONE), в които в момента работят повече от 450 технологични и бизнес професионалисти. Компаниите от Групата се фокусират върху разработването на бизнес и счетоводни софтуерни решения, иновативни облачни услуги, приложения за корпоративна мобилност и решения за електронно фактуриране и доставки, като са спечелили множество награди и отличия за своята иновативност и принос в подкрепа на процеса на дигитална трансформация на компаниите.
Приложенията и решенията на Групата се използват от повече от 75 000 предприятия в Гърция и няколко международни пазара (Кипър, Румъния, България) и се поддържат чрез широка (+600) мрежа от партньорски канали. Следвайки постоянния си стратегически ангажимент към иновациите, задвижвани от авангардни облачни технологии, SOFTONE GROUP днес е безспорен лидер на гръцкия пазар на облачни решения и решаващ играч в Югоизточна Европа с повече от 50 000 облачни (SaaS) инсталации. Освен това SOFTONE Group е най-големият доставчик на решения за електронно фактуриране, верига за доставки и B2B решения в Гърция. Високото възприемане на портфолиото от продукти и услуги на групата формира най-голямата екосистема от B2B решения на гръцкия пазар, свързваща повече от 350 000 компании.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари