Facebook също смята да предложи на потребителите си възможност да общуват с любимите си марки посредством събеседници-ботове, съобщава USA Today.
Анонсът на новата функционалност се очаква да се случи на конференцията за разработчици на компанията F8, която ще се проведе на 12 и 13 април в Сан Франциско, Калифорния.
Най-вероятно ботовете ще се появят в приложението Facebook Messenger като, подобно на идеята на Microsoft, те ще обслужват целите на бизнеса.
Новите ботове ще представляват виртуални събеседници, които ще приемат поръчки и ще отговарят на различни въпроси с помощта на предварително програмирани алгоритми. По този начин лека-полека ботовете ще премахнат нуждата от телефоните за клиенти или т.нар. "кол центрове".
Първоначално изкуствените събеседници няма да имат особено големи възможности по отношение на диапазона реплики, които ще могат да връщат. Очаква се постепенно "интелектът" им да се увеличи.
Разбира се, прогнозите са, че (отново по подобие на Microsoft) Facebook ще предостави програмни инструменти, с които всяка заинтересована фирма да може сама да си изработи и развива бот-служител.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари