Стартираща фирма с българско участие привлече 11.6 млн. долара рисков капитал в САЩ

Leanplum предлага иновативно решение за мобилен маркетинг

Александър Александров Последна промяна на 08 август 2015 в 10:21 3311 1

Технологичният стартъп Leanplum, фокусиран в развитието на платформа за мобилен маркетинг, проведе много успешен кръг по набиране на рисков капитал в Силициевата долина, привличайки общо 11.6 млн. щ. долара инвестиции. Съосновател и главен изпълнителен директор на компанията е българинът Момчил Кюркчиев.

Стартиращата фирма е завършила успешно т. нар. „Серия Б“ по набиране на инвестиции, след като преди това – при реализирането на „Серия А“ е успяла да привлече други 4.8 млн. щ. долара. Още по-впечатляващо е, че сред инвеститорите този път е и един от най-известните рискови фондове в САЩ Kleiner Perkins Caufield and Byers, който има почти легендарен статут в технологичния свят и през годините е инвестирал в компании като Google, Amazon, AOL, Compaq, Citrix, Juniper Networks, Sun Microsystems, Symantec и Zynga.

Leanplum планира да използва новопривлечения капитал за развитие на своя продукт и разширяване на екипа от инженери, както и за разширяване на маркетинга и продажбите. Предлаганата от нея платформа има за цел да помогне на маркетинг практиците и разработчиците да общуват по-ефективно с мобилните потребители чрез мобилни съобщения и по разнообразни други начини. В основата на подхода на Leanplum е персонализираната комуникация, която позволява маркетингът да се превърне в полезна услуга.

Виж още за:
Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

09.08 2015 в 03:43

Какво ли значение влагат в името на фирмата?