Технологичният стартъп Leanplum, фокусиран в развитието на платформа за мобилен маркетинг, проведе много успешен кръг по набиране на рисков капитал в Силициевата долина, привличайки общо 11.6 млн. щ. долара инвестиции. Съосновател и главен изпълнителен директор на компанията е българинът Момчил Кюркчиев.
Стартиращата фирма е завършила успешно т. нар. „Серия Б“ по набиране на инвестиции, след като преди това – при реализирането на „Серия А“ е успяла да привлече други 4.8 млн. щ. долара. Още по-впечатляващо е, че сред инвеститорите този път е и един от най-известните рискови фондове в САЩ Kleiner Perkins Caufield and Byers, който има почти легендарен статут в технологичния свят и през годините е инвестирал в компании като Google, Amazon, AOL, Compaq, Citrix, Juniper Networks, Sun Microsystems, Symantec и Zynga.
Leanplum планира да използва новопривлечения капитал за развитие на своя продукт и разширяване на екипа от инженери, както и за разширяване на маркетинга и продажбите. Предлаганата от нея платформа има за цел да помогне на маркетинг практиците и разработчиците да общуват по-ефективно с мобилните потребители чрез мобилни съобщения и по разнообразни други начини. В основата на подхода на Leanplum е персонализираната комуникация, която позволява маркетингът да се превърне в полезна услуга.
Още по темата
Технологии
Щатски медии обявиха, че Apple ще става виртуален мобилен оператор
Технологии
Nokia анонсира камера за виртуална реалност
Технологии
Европейският съюз стартира нов проект за разработка на мобилни стандарти от пето поколение


















Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
09.08 2015 в 03:43
Последни коментари
Gunteer
Престижна награда от БАН спечели главният редактор на НаукаOFFNews
Християнин
Това е кралят на тиквите: Тиквата му тежи над един един тон
dolivo
Сахара очаква 75% увеличение на валежите до 2100 г.
dolivo
Земната ябълка: стара култура за новите климатични времена
dolivo
Земята потъмнява. Какво означава тази тревожна климатична тенденция за бъдещето?