19 ноември 2019
  •  Говорят медиците

Открит е първият "научен подлез" в София

Как науката оживя в един от пешеходните подлези на бул."България"

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 20 септември 2017 в 11:5625790

Първият "научен подлез" в София бе открит вчера, 19.09.2017 г., на церемония от столичния кмет Йорданка Фъндъкова.

Химия, физика, биология, транспорт на бъдещето и иновации вече могат да се видят претворени в инсталации в подлеза под бул. България и Професионална гимназия по текстил и моден дизайн.

Проект за ново оформление, изпълнен от екип на "Подлезно", е осъществен с подкрепата на програмата на Столична община "Младежки дейности". Досега по подобен начин са оформени пет столични подлеза, но с други теми като кино, музика, природа.

Графична информация и интерактивни инсталации допълват картината на съвременната наука в подлеза близо до училището.

През последните години ремонтирахме 61 подлези на територията на Столична община, изградихме видеонаблюдение в 36, както и нови асансьори на подлеза на бул."България" и бул."Тодор Каблешков", каза кметът на София Йорданка Фандъкова, която присъства на представянето на проекта на 19 септември.

Авторите на проекта очакват картините да се харесат на гражданите и да пазят направеното.