От социалната мрежа Facebook обявиха, че стартират програма за заплащане на някои създатели на видео съдържание в нея. По този начин от компанията очакват да привлекат повече независими автори на клипове, което да им помогне да конкурират по-успешно другата водеща платформа за видео хостинг – YouTube на Google.
Създателите на видео ще получават по 55% от рекламните приходи, генерирани от гледането на техните клипове. Първоначално обаче новата опция за споделяне на приходите ще бъде достъпна за малка група партньори, като всички те ще са издателски компании и няма да е отворена за физически лица.
„Наши партньори вече заявиха, че ще публикуват много повече, ако могат да печелят и пари от това“ - съобщи по този повод пред американски медии Дан Роуз, вицепрезидент на Facebook, отговарящ за партньорствата.
От социалната мрежа посочват, че към момента публикуваните в нея клипове са гледани около 4 милиарда пъти дневно. Този показател се увеличава сериозно от миналата година насам, както и приходите от дейността. Цялостните приходи от реклама през първото тримесечие на 2015 г. са достигнали над 3.26 млрд. щ. долара като 73% от тях са от мобилна реклама.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари