24 септември 2020

Ирина Флорин ще пее в подкрепа на младите астрономи

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 13 януари 2016 в 13:10 17740

Певицата Ирина Флорин ще е звездата на благотворителния концерт в подкрепа на каузата националният ни отбор по астрономия да отиде на международната олимпиада в Индия.

Освен нея ще участват и ученици от 3 столични гимназии. Участие ще вземат и танцьорите от "Full dance", които се изявиха на 6-тото издание на "България търси талант".

Концертът ще се проведе в петък (15 януари) от 19:00 ч. в зала 3 на Националния дворец на културата. Цената на билета е 10 лева.

"Събитието е посветено на българския отбор по астрономия. Необходима е сума в размер на 14 000 лв. за закупуване на 7 самолетни билета за предстоящата Международна олимпиада по астрономия и астрофизика в гр. Бубанешвар, Индия, която ще се проведе през декември 2016 г.

Със събраната сума ще осигурим транспорт на 5 млади и талантливи деца и двамата им ръководители, които да представят България в предстоящото състезание", пишат организаторите във фейсбук страницата на събитието.

Вчера по BITelevision организаторите Карина Беновска, Даниел Георгиев и Никола Каравасилев изразиха съжалението си, че инициативата им не заразява връстниците им. По думите им към каузата няма абсолютно никакъв интерес и това не говори добре за младите хора.

Въпреки това билетите се продават добре, а самата зала им е дадена за ползване безвъзмездно.

В интервю за BITelevision ръководителят на отбора по астрофизика Никола Каравасилев заяви, че участието на българския отбор ще бъде "престиж за нашата наука" и ще покажем на света , че наука се прави в България, а нашите участници ще придобият увереност, че са световно конкурентно способни.

Освен чрез покупка на билет за концерта, всеки, който желае, може да помогне и чрез даряване на сума на следната дарителска сметка: Банка ДСК, IBAN: BG39STSA93000021807995. Даряването е възможно и чрез следния линк.