25 септември 2018
  •  Говорят медиците

Подкрепете българския отбор за Международния турнир на младите естествоизпитатели 2018

| ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 23 февруари 2018 в 10:1917401

Почитатели на науката, можете да подкрепите участието на българския отбор в Международния турнир на младите естествоизпитатели IYNT 2018 като оставите своята лепта на платформата YouCaring

Турнирът ще бъде проведен през месец юли в гр. Тбилиси, Грузия. Нужни са още около 6 000лв, които са бъдат покрити пътните разходи на учениците и техните ръководители, а също и таксата им за правоучастие.

Членовете на отбора са български ученици, които сред най-добрите по физика, химия и биология в страната и учат в престижни гимназии.

За разлика от стандартните олимпиади по природни науки, в този турнир учениците не решават задачи, а представят своите решения на изследователски задачи, върху които са работили през с течение на месеци. За успешното участие в турнира, учениците ни трябва да умеят да извършват научни експерименти самостоятелно и да анализират резултатите от тях. Освен това те трябва да имат умения за водене на научна дискусия и защитаване на решенията си. Това са умения, които са от полза на всеки един млад учен. Именно за това, няма бъдем изненадани, ако тези деца един ден са сред най-успешните учени!

До момента страната ни е участвала няколко пъти в Международния турнир на младите естествоизпитатели и нашите възпитаници са завоювали два бронзови медала (в т.ч. и през 2017г.) и едно първо място. През тази година отборът ни има шансове за отлично класиране, защото повечето ни състезатели са били на този турнир и през миналата година.

Boa
24.02 2018 в 11:26 1
Защо ние отново трябва да подкрепяме тези млади таланти и
ентусиасти, къде е скапаната ни държава за да им отпусне
нужните парични средства !
От като започна това наше шибано председателство на Европейския
съюз родните ни политици не се спряха да пътуват всеки Божи ден
до всевъзможни дестинации в чужбина.Горивото само за един час
полет във въздуха надминава 2 000 евро, без да им смятаме другите
масрафи.За всички тези техни харчове пари се намират, но за тези
младежи пари няма и отново се чака на подаяния от страна на измъчения ни и изтормозен български народ !?