Microsoft определи победителя за най-оригинално приложение за HoloLens

Наука OFFNews Последна промяна на 27 януари 2016 в 16:00 3524 0

През декември миналата година компанията Microsoft стартира конкурс за най-добра идея за приложение за HoloLens - очилата за добавена реалност. Технологичният гигант вече е определил победителя, съобщава engadget.

Броят на участниците, дали идеи за приложения, е 5000, а печелившата идея е за "Galaxy Explorer" ("Галактически изследовател").

Както показва името на приложението, чрез него потребителите при желание ще могат да научават за звездите и планетите по нов и интерактивен начин - намирайки се във виртуално пространство заедно с тях. Ще е възможна разходка из Млечния път, както и измерването на разстоянията между планетите. Управлението ще е възможно, както с жестове, така и с гласови команди. Също така ще е възможно "приземяването" на случайна планета и разглеждане на известните за нея особености.

Не на последно място НАСА в бъдеще планира да управлява роувъра Curiosity с помощта на Hololens. Учените ще могат да виждат самия роувър, както и всичко, което се намира в непосредствена близост около него. Така ще е възможно изучаването на особеностите на строежа на повърхността, следене на промените в състоянието на машината и изпълнението на задачи от най-различен характер.

На второ място в класацията е приложението "Grab The Idol" ("Хвани кумира"). Това е игра-пъзел, в която стаята е пълна със случайно генерирани капани и пъзели, които трябва да решаваме, за да достигнем до кумира. След като го "хванем", се връщаме с наградата в стартова позиция и продължаваме към следващото ниво. Сред опасностите в играта са басейни с лава на пода, които трябва да избегнем, въртящи се остриета, под които трябва да лазим и стрели с отрова, активиращи се от сензори. Самите "кумири" са разположени под клетка, която не ни позволява да ги "вземем" преди да сме преминали всички препятствия.

Приложението на трето място пък се казва "Airquarium" ("Аквариум") и позволява на потребителите да изследват отблизо океана. Какви животни плуват около нас и как изглежда средата зависи от това на каква "дълбочина" сме се спуснали. На някоя от стените на стаята се изобразява карта, която показва на каква дълбочина сме и какви животни може да срещнем. Можем да "цъкаме" върху тях, при което ще се показва информация за тях. Също така ще можем да ги "храним" или да ги прогонваме.

Най-важното
Всички новини
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

Няма коментари към тази новина !